یکشنبه ۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۶

سینماپرس و آخرین خبرها از فیلم مصطفوی

از طراحی آنونس و تیزر توسط «ایوبی»، تا اکران در دی ماه و تولید فیلمی جدید با الهام از «انارهای نارس»

انارهای نارس

سینماپرس: مجید رضا مصطفوی کارگردان و تهیه کننده سینما صبح امروز از اکران فیلم سینمایی «انارهای نارس» در دی ماه و ساخت آنونس و تیزر این فیلم توسط حسن ایوبی تدوینگر سینما خبر داد.

وی در گفتگو با خبرنگار سینماپرس اظهار داشت:  پوستر این فیلم را احسان برآبادی طراحی کرده است. ایشان تاکنون طراحی پوسترهای فیلم های سینمایی «اینجا بدون من» ، «اتوبوس شب» و ... را برعهده داشته اند و جوایز زیادی را از فستیوال های مختلف دریافت کرده اند؛ همچنین طراحی پوستر بین المللی این فیلم را هم احسان برآبادی بر عهده داشته است. 

این کارگردان در ادامه در مورد تغییرات این فیلم نسبت به نسخه به نمایش درآمده در جشنواره فیلم فجر گفت: بعد از نمایش در جشنواره فیلم فجر و دریافت بازخوردهای مختلف از منتقدان و اهالی رسانه ، حدود ۸ دقیقه از فیلم را کوتاه کردیم و نسخه نهایی فیلم ۸۲ دقیقه است که در جشنواره مسکو به نمایش گذاشته شد ، ضمن آنکه «بهمن اردلان» بعد از جشنواره فیلم فجر صداگذاری مجددی روی این فیلم انجام داده اند.

مصطفوی در مورد کارهای آتی خود نیز گفت: بیشتر وقت این روزهایم صرف رایزنی برای مواد تبلیغاتی و بحث اکران فیلم و زیرنویس سینمایی «انارهای نارس» می گذرد و قرار است زمستان امسال با استفاده از فضای فیلم سینمایی «انارهای نارس» فیلمی جدیدی بسازم تا بتوانم با مخاطب نزدیک و نزدیکتر شوم.

این تهیه کننده سینما در مورد اکران جهانی این فیلم نیز توضیح داد: پخش جهانی فیلم سینمایی «انارهای نارس» بر عهده محمد اطبایی است و  از «انارهای نارس» در چند جشنواره معتبر دنیا دعوت به عمل آمده است که آقای اطیابی با استراتژی خاص  و برنامه ریزی دقیق و منسجمی که دارند عمل خواهند کرد.

وی در پایان  درباره احتمال اکران این فیلم در گروه «هنر و تجربه» نیز گفت: با تمام احترامی که برای فیلم های این گروه دارم، فیلم «انارهای نارس» در این گروه قرار نمی‌گیرد و از آنجایی که این طرح در گذشته هم اجرا شده است، شاهد این بودیم که فیلم ها در این گروه‌ها دچار فیلم‌سوزی می‌شوند اما در این فیلم ما از بازیگران مطرح استفاده کرده ایم که می تواند برای اکران عمومی تاثیرگذار باشد.

 برپایه این گزارش، آنا نعمتی، پژمان بازغی، مهران رجبی، قطب‌الدین صادقی، رابعه مدنی، شبنم معززی، مجید مشیری، شیوا خسرومهر، ساقی زینتی و حامد طلانی از بازیگران این فیلم هستند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: همسر زن جوان کارگری که از یک پیرزن پرستاری می‌کند به هنگام جوشکاری در بالای برج دچار حادثه می‌شود. عشق و علاقه زن به همسر بستری شده و پیرزن آلزایمری او را با چالش‌های جدیدی روبرو می‌کند.

عوامل فیلم عبارتند از:

 تهیه‌کننده و کارگردان: مجیدرضا مصطفوی، فیلم‌نامه‌نویس: مهدی تراب‌بیگی و مجیدرضا مصطفوی، مدیر فیلمبرداری: روزبه رایگا، صدابردار: بهروز معاونیانف چهره‌پرداز: رسول سیدعربی، طراح صحنه و لباس: حسن روح‌پروری، جلوه‌های ویژه میدانی: آرش آقابیک،  تدوین: مجیدرضا مصطفوی، صداگذاری: بهمن اردلان، موسیقی: حامد ثابت، جلوه‌های ویژه بصری: فرید ناظرفصیحی، عکاس: مژده لباسچی و اشکان مهران.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.