یکشنبه ۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۰

نماینده خمینی شهر در پی سوال از جنتی:

وزیر ارشاد به‌زودی به کمیسیون اصل ۹۰ مجلس فراخوانده می شود

محسن صرامی فروشانی

سینماپرس: عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت:دو ماه پیش متن شکایت خود از جنتی و قطبی را به کمیسیون اصل ۹۰ ارائه کردم که به زودی این دو نفر به این کمیسیون فراخوانده می شوند.

به گزارش سینماپرس، محسن صرامی فروشانی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگویی با بیان اینکه سوال این هفته وی از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تکرار سوال سال گذشته است گفت: سیستم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی توانایی جذب منابع مالی که در اطراف موجود است را ندارد. 

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: متأسفانه مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان اصفهان توانایی پیگیری مشکلات این استان را ندارد تا جایی که نهایتا مجبور شدم از ابزار نظارتی استفاده کنم.

وی در ادامه به شکایت خود از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرکل ارشاد استان اصفهان به کمیسیون اصل ۹۰ اشاره کرد و گفت: دو ماه پیش متن شکایت خود از جنتی و قطبی را به کمیسیون اصل ۹۰ ارائه کردم که به زودی این دو نفر به این کمیسیون فراخوانده می شوند.

صرامی فروشانی در ادامه در رابطه با متن شکایت خود گفت: موضوع شکایت بنده تعلل در احداث فرهنگسرای امیرکبیر در خمینی شهر و نهایی کردن حق و حقوق مردم این شهر است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس نهم در ادامه تصریح کرد: به کمک مدیرکل منابع و توسعه استان اصفهان مبلغی را برای احداث فرهنگسرای امیرکبیر شهرستان خمینی شهر جذب کردیم و قول تخصیص آن را گرفتیم اما وقتی به مدیر کل ارشاد استان اصفهان مراجعه کردیم وی این مبلغ را متعلق به خمینی شهر ندانست که بنده با استفاده از سیستم های نظارتی ثابت کردم این پول مربوط به این شهرستان است.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: در نهایت مدیرکل ارشاد استان اصفهان با کینه ورزی پروژه را به مرحله اجرا در نیاورد و از پرداخت پول خودداری کرد این در حالی است کلنگ زنی این فرهنگسرا از سوی معاون توسعه و برنامه ریزی استان اصفهان انجام شده و ایشان متعهد به پرداخت مبالغ شده بودند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.