یکشنبه ۹ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۸

در گفتگو با سینماپرس عنوان شد

یک چهارم سریال «هانیه» جلوی دوربین رفت/ تدوین «عابدی» همزمان با فیلمبرداری/ بازی «الهام چرخنده» بزودی آغاز می‌شود

سید جلال دهقانی اشکذری

سینماپرس: سید جلال دهقان اشکذری صبح امروز گفت: تا کنون حدود ۱۷ جلسه فیلمبرداری لوکیشن‌های شهربانی و خانه سرهنگ در شهر یزد و بعبارتی یک چهارم سریال «هانیه» جلوی دوربین رفته است.

وی در گفتگو با خبرنگار سینماپرس در مورد آخرین اخبار از سریال «هانیه» گفت: بازی میرطاهر مظلومی و جعفر دهقان ظرف روزهای گذشته به پایان رسیده است و قرار است به زودی بازی الهام چرخنده و هستی مهدوی فر در این سریال آغاز شود. 

کارگردان «هانیه» در ادامه افزود: همزمان با فیلمبرداری امین عابدی نیز مشغول تدوین همزمان این سریال است.

پیش از این امین عابدی تدوین سریال های «فاصله ها» ، «دلنوازان» و ... را بر عهده داشته است.

اشکذری در مورد داستان  و ویژگی های این سریال گفت: سریال «هانیه» یک ملودرامی اجتماعی است که وقایعی از بستر سال ۱۳۵۹ را روایت می‌کند و می تواند برای مخاطبان مهیج و جذاب باشد.

برپایه این گزارش، عباس غزالی، جعفر دهقان، محمد کاسبی، هستی مهدوی‌فر، سیما خضرآبادی، الهام چرخنده، میرطاهر مظلومی، زهرا سعیدی، رزیتا غفوری، مژده قاضی‌مرادی، مرتضی نسیم سبحان، محمد کریم‌پور، سعید علی‌اکبری پیغمبری، مهدی قانع، امید عشیری، مهدی رودافشان و شهره اشقولی در این سریال به ایفای نقش می‌پردازند.

قصه این سریال براساس خاطرات شفاهی و مکتوب شخصیت‌های فعال انقلاب شکل گرفته و بعضی از شخصیت‌های آن واقعی هستند و مابه‌ازای بیرونی دارند.

این قصه زندگی ستوانی به نام «سعید»را روایت می‌کند که همراه خانواده‌اش به یزد منتقل شده و آنجا در خانه سیدجعفر که یکی از بازاریان انقلابی شهر یزد است، ساکن می‌شود. حضور ستوان در خانه این مرد انقلابی ماجراهایی را به‌وجود می‌آورد.

مجموعه تلویزیونی «هانیه» به تهیه‌کنندگی علی مهام و کارگردانی سیدجلال دهقانی‌اشکوری قرار است که در ۱۳ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای برای پخش از شبکه دو سیما تولید ‌شود.

عوامل این سریال عبارتند از:

تهیه کننده: علی مهام، کارگردان: سید جلال دهقان اشکذری، مدیر فیلمبرداری: عباس اسکندری، صدابردار: طاهر پیشوا، طراح صحنه و لباس: عباس کرامتی، طراح گریم: مهری شیرازی.

برپایه این گزارش، سید جلال دهقان اشکذری فیلم سینمایی «خانه ای کنار ابرها» به تهیه کننده سید روح الله برادری را آماده نمایش دارد که قرار است مهر ماه توسط حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی به اکران عمومی درمی آید.

قصه «خانه‌ای کنار ابرها» درباره آشنایی دو جوان با مادر شهیدی است که در روند زندگی این دو تاثیرگذار خواهد بود.

هدایت هاشمی، حامید کمیلی، آفرین عبیسی و نگار عابدی بازیگران اصلی آن هستند.

برپایه این گزارش، سید جلال دهقانی اشکذری پیش از این، ساخت چهار تله فیلم به نام‌های «هدیه‌ای برای آسمان»، «دویدن برای پشیمانی»، «همه روزها» و «مسابقه» را در کارنامه دارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.