دوشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۲

در گفتگو با سینماپرس عنوان شد

«عباس مرادیان» از تهیه کننده «تتل و راز صندوقچه» شکایت می‌کند/ فیلمی که بدون حضور یکی از کارگردانان ساخته شده است!

عباس مرادیان*

سینماپرس: عباس مرادیان کارگردان سینما صبح امروز گفت: از تهیه کننده «تتل و راز صندوقچه» به دلیل اینکه بدون اطلاع من فیلمبرداری و مراحل فنی این فیلم را سپری کرده اند شکایت می کنم.

به گزارش خبرنگار سینماپرس،  فیلم سینمایی «تتل و راز صندوقچه» طبق آخرین خبری که از سوی  بنیاد سینمایی فارابی اعلام شده است در حال صداگذاری است. با عباس مرادیان کارگردان این فیلم آخرین اخبار این فیلم را جویا شده ایم که وی گفت: وقتی شورای پروانه ساخت به کارگردان این فیلم پروانه ساخت نداد آقای هاشمی از بنده درخواست کردند که با انصراف از یک پروانه ساخت دیگر به ایشان در این فیلم کمک کنم.

مرادیان توضیح داد: بنده هم پذیرفتم و پروانه ساخت به نام بنده و آقای وحید گلستان با شرط اینکه در تمامی مراحل تولید اثر حضور داشته باشم صادر شد. اما تهیه کننده این فیلم بدون اینکه بنده را در جریان بگذارد در یک خلاء زمانی که من درگیر آن بودم، فیلمبرداری را به کارگردانی آقای وحید گلستان انجام داد و امروز مطلع شدم این فیلم در حال سپری کردن مراحل فنی برای رسیدن به جشنواره کوک ونوجوان اصفهان است!

مرادیان تصریح کرد: با توجه به اینکه بنده در طول این مدت از دریافت پروانه ساخت نیز به اجبار دور مانده ام درخواست رسیدگی به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد سینمایی فارابی داده ام که امیدوارم احقاق حق بشود.

این کارگردان سینما یادآور شد: جالب اینجاست که واحد تولید بنیاد سینمایی فارابی همچنان اخبار این فیلم  را از من پیگیری می نماید حال آنکه به اجبار از این فیلم دور بوده ام. امیدوارم این بنیاد محترم از نمایش این فیلم در جشنواره کودک ونوجوان اصفهان جلوگیری نماید تا مجبور نباشم برای احقاق حقوق خود از مراجع قضایی موضوع را پیگیری نمایم.

عباس مرادیان در پایان این گفتگو  به سایر فعالیت های خود اشاره کرد و افزود:  در حال حاضر پیشنهاد ساخت یک سریال برای شبکه دوم سیما را داشته و یک پروانه سینمایی به نام «شگفت انگیزان» در ژانر کودک و نوجوان را در اختیار دارم که پس از حل شدن مسئله «تتل و راز صندوقچه» ساخته می شود.

برپایه این گزارش، فیلم سینمایی «تتل و راز صندوقچه» که به صورت رئال و انیمیشن با حضور حدیث فولادوند، مهران احمدی، نادر سلیمانی، بهاره افشاری و ..  اولین همکاری مشترک  بنیاد سینمایی فارابی و وزارت آموزش و پرورش پس از پیروزی انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.موضوع این فیلم درباره بزغاله‌ای است که با اشتباه خود موجب بروز یک سری مشکلات برای خود و دیگران می‌شود و تنها کسی که می‌تواند این مشکلات را برطرف کند خودش است.

برپایه این گزارش، دو فیلم سینمایی «مامان بهروز منو زد» و «دلقکها» در کارنامه کارگردانی عباس مرادیان به ثبت رسیده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.