چهارشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۸

به نقل از «رویا شریف»

«درمدت معلوم» با اتمام تدوین به صداگذاری رسید/ رونمایی در جشنواره فیلم فجر

رویا شریف

سینماپرس: رویا شریف یکی از تهیه کنندگان فیلم سینمایی «درمدت معلوم» از آغاز صداگذاری این فیلم توسط حسین ابوالصدق و رونمایی در جشنواره فیلم فجر خبر داد.

وی در گفت وگو با خبرنگار سینماپرس در مورد تازه ترین فعالیتهای خود گفت:  فیلمی با نام «درمدت معلوم» به کارگردانی وحید امیرخانی را پیش از فرار رسیدن عید نوروز در سکوت خبری آغاز کرده ایم که فیلمبرداری آن با بازی اکبر عبدی، ویشکا آسایش، هومن سیدی ، جواد عزتی و شهره قمر به اتمام رسیده است.

تهیه کننده «اکباتان» در ادامه افزود: به تازگی حسن ایوبی تدوین این فیلم را به اتمام رسانده و قرار است حسین ابوالصدق به زودی صداگذاری این فیلم را انجام دهد.

شریف در مورد فضا و لوکیشن های این فیلم گفت: فیلم سینمایی «در مدت معلوم» به مشکلات پیرامون جوانان بعد از سن بلوغ می پردازد و لوکیشن های فیلم ما تهران و حوالی تهران بود.

وی در عین حال گفت: شاید نام این فیلم نیز تغییر کند.

تهیه کننده «عملیات مهدکودک» یادآور شد: نسخه نهایی فیلم سینمایی «در مدت معلوم» تا اواخر شهریور و یا اوایل مهر ماه آماده نمایش می شود اما قصد اکران این فیلم را نداریم و فیلم را به جشنواره فیلم فجر ارسال خواهیم کرد.

عوامل ساخت این فیلم عبارتند از:

تهیه کنندگان: رویا شریف و سید محسن جاهد، مدیر فیلمبردار: سید محسن جاهد، صدابردار: فرخ فدایی، گریم: شهرام خلج، طراح صحنه و لباس: نوید فرح مرزی .

برپایه این گزارش، «رویا شریف» که خود سابقه بازیگری در فیلم های سینمایی «اکباتان» ساخته مهرشاد کارخانی و «بهشت اینجاست» به کارگردانی حمید سلیمان  را دارد تا به حال دو فیلم سینمایی «عملیات مهدکودک» به کارگردانی فرزاد اژدری و «اکباتان» به کارگردانی مهرشاد کارخانی  را تهیه کرده است.

برچسب‌ها

نظرات

  • فرهاد ۱۳۹۳/۰۶/۱۵ - ۱۱:۱۱
    1 0
    رویا شریف بازیگر خوبی است- یادم هست در چند سکانس کوتاه فیلم اکباتان عالی کار کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.