شنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۲

در گفتگوی موگویی با سینماپرس عنوان شد

«تراژدی» برای اکران عمومی کوتاه شد/ شروع اکران بعد از «آتش بس ۲» در گروه فرهنگ

فیلم سینمایی تراژدی*

سینماپرس: آزیتا موگویی کارگردان و مجری طرح سینما از اکران فیلم سینمایی «تراژدی» به تهیه کنندگی محمد حسن نجم در اوایل پاییز و بعد از اتمام «آتش بس ۲» در گروه فرهنگ خبر داد.

وی در گفتگو با خبرنگار سینماپرس در مورد آخرین اخبار از فیلم سینمایی «تراژدی» گفت: پخش این فیلم بر عهده شرکت مولود رسانه به مدیریت «حبیب اسماعیلی» است و قرار است بعد از اتمام  فیلم جدید تهمینه میلانی در گروه فرهنگ به اکران عمومی درآید. 

مدیر تولید «دستهای آلوده» در مورد تغییرات فیلم سینمایی «تراژدی» نسبت به نسخه به نمایش درآمده در جشنواره فیلم فجر توضیح داد: حدود ۱۱ دقیقه از فیلم را برای اکران عمومی کوتاه کرده ایم تا فیلم ریتم بهتری به خود بگیرد.

وی در مورد مراحل فنی فیلم نیز توضیح داد: حسن ایوبی ساخت  آنونس و احسان برآبادی طراحی پوستر این فیلم را برعهده دارند.

بنابراین گزارش، فیلم‌ سینمایی «تراژدی» در بخش «نگاه نو» جشنواره‌ فیلم فجر سال گذشته به نمایش درآمد.

مهدی هاشمی، بهرام رادان، رویا نونهالی ، پیام دهکردی ، سیامک صفری ، امید روحانی، حسین یاری و پانته آبهرام در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

برپایه این گزارش، فیلم سینمایی «تراژدی » که ابتدا «تراژدی قاسم سبزی کار» نام داشت، داستان مردی است به نام «قاسم» که برای جبران غرور از دست رفته‌اش تصمیم عجیبی می‌گیرد.

بنابراین گزارش، آزیتا موگویی کارگردان فیلم سینمایی «تراژدی» پیش از این مجری طرح و مدیر تولید فیلم هایی مانند: «جهان پهلوان تختی» ساخته بهروز افخمی، «دست های آلوده» ساخته سیروس الوند، «پسر آدم، دختر حوا» ساخته رامبد جوان، «انعکاس» ساخته رضا کریمی، «آدمکش » ساخته رضا کریمی و «فرزند چهارم» ساخته وحید موسائیان بوده است و «تراژدی» اولین ساخته بلند او در مقام کارگردان محسوب می شود.

برپایه این گزارش، آزیتا موگویی این روزها به عنوان مجری طرح و مدیر تولید فیلم سینمایی «حکایت عاشقی» به کارگردانی احمد رمضان زاده و تهیه کنندگی مسعود جعفری جوزانی مشغول فعالیت است. بازبینی لوکیشن ها عراق انجام شده و قرار است این فیلم با موضوع بمباران حلبچه به زودی جلوی دوربین برود. بخشی هایی از فیلم در تهران و سکانسهای دیگری از فیلم در کردستان عراق جلوی دوربین خواهد رفت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.