جمعه ۱۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۵

برای حضور در جشنوراه فیلم کودک و نوجوان

کاوه ایمانی دو فیلم را در کنار هم تدوین می‌کند

کاوه ایمانی

سینماپرس: کاوه ایمانی تدوینگر سینما با دو فیلم سینمایی «فرار از قلعه رودخان» و «زمانی برای بیداری» در جشنواره کودک و نوجوان اصفهان حضور دارد.

وی در گفتگو با خبرنگار سینماپرس در مورد فعالیتهای اخیر خود گفت: مشغول تدوین فیلم سینمایی «فرار از قلعه رودخان» به کارگردانی غلامرضا رمضانی و تهیه کنندگی حسن آقا کریمی هستم. 

تدوینگر «شبکه» گفت: تدوین این فیلم همزمان با فیلمبرداری انجام می شود ، طبق آخرین اخبار ۱۰ روز دیگر فیلمبرداری این فیلم به طور کامل تمام می شود و من هم ظرف سه روز بعد از فیلمبرداری مراحل تدوین این فیلم را انجام می دهم تا فیلم جدید غلامرضا رمضانی در جشنواره کودک و نوجوان اصفهان حضور پیدا کند.

تدوینگر فیلم سینمایی «توفیق اجباری» در ادامه افزود: همچنین مشغول مراحل پایانی تدوین فیلم ویدئویی «زمانی برای بیداری» به کارگردانی محسن یوسفی هستم که این فیلم نیز قرار است در بخش ویدویی جشنواره کودک و نوجوان اصفهان حضور پیدا کند.

بنابراین گزارش، «زمانی برای بیداری» با بازی اسماعیل فلاحی پور، ژاله صامتی، بهناز جعفری، فرخ نعمتی و فرید قبادی ، تمی اجتماعی دارد و به موضوع تربیتی- آموزشی دختران دبیرستان می پردازد.

تدوینگر فیلم سینمایی  «روز سوم» در ادامه به فیلم های آماده نمایش خود اشاره کرد و افزود: فیلم های «چهار باندی» به کارگردانی محمد جعفر باقری نیا، «ساکن خانه چوبی» ساخته حسینعلی لیالستانی، «محرمانه تهران» ساخته مهدی فیوضی و چند تله فیلم که قرار است به زودی در شبکه نمایش خانگی توزیع شود را آماده نمایش دارم.

بنابراین گزارش در خلاصه داستان «فرار از قلعه رودخان» آمده است : گروهی از دانش آموزان شهرستان میبد برای اردویی دو روزه به شمال کشور می روند، که در آستانه رفتن به سمت دریا برنامه آنها توسط مسؤلین مدرسه تغییر می کند، که این تغییر برنامه مسایل و مشکلاتی را در پی دارد...

عوامل سازنده این فیلم عبارتند از:

نویسنده و کارگردان: غلامرضا رمضانی، تهیه کننده: حسن آقاکریمی، مدیر فیلمبرداری: محمدرضا سکوت، صدابردار: بهمن بنی اردلان، تدوین: کاوه ایمانی، صداگذار : حسین ابوالصدق، سازنده موسیقی: بهزار عبدی،  طراح چهره پردازی: عبدالرضا رادمنش، طراح لباس: طیبه مهبد، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: صالح غربی جوان، منشی صحنه: مریم شقاقی، عکاس: علی صادقی، دستیاران کارگردان: محمدحسین حاجی ده آبادی، امیر نصیری، دستیاران فیلمبردار: علی حشمتی، امیر پرچمی، مهدی قاسمی نفت چالی، یعقوب جهانپور، علی طالبی، حسن تقی زاده، دستیاران صدابردار: محمد مهدی فیض مندیان، مهرداد مقیسه، مجری چهره پردازی: محمد جواد جهانگیری، دستیاران صحنه: احد عبدالهی، یونس لطفی، لباس: نسرین لطیفی، مدیر تدارکات: عباس میره جینی، جانشین تولید: لیدا عبدالمنافیان، بازیگران: محمد بحرانی، سیروس همتی، شکرخدا گودرزی، علیرضا مهران، حمیدرضا فلاحی و گروهی از دانش آموزان شهرستان میبد یزد، باتشکر از فرمانداری و اداره آموزش و پرورش شهرستان میبد.

بنابراین گزارش، کاوه ایمانی تا کنون ۲۹ فیلم سینمایی تدوین کرده است که از جمله آن ها می توان به «توفیق اجباری»، «رفیق بد»، «گشت ارشاد»، «شبکه»، «کما» و ... اشاره کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.