یکشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۰

در گفتگو با سینماپرس مطرح شد

قناعت: فیلم برداری «پلیس مهد کودک» به پایان رسید/تدوین و صداگذاری همزمان در حال انجام است

حسین قناعت کارگردان فیلم زخم شانه حوا در نشست

سینماپرس: حسین قناعت کارگردان فیلم «پلیس مهد کودک» از وضعیت فیلم خود گفت: «فیلم برداری فیلم روز گذشته به پایان رسیده است و در حال حاضر تدوین و صداگذاری آن در حال انجام است.»

قناعت در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: «تدوین توسط پریسا پروین نیا و صداگذاری توسط آرش قاسمی به صورت همزمان در حال انجام است.»

پریسا پروین نیا پیش از تدوین فیلم دیگری از حسین قناعت را با عنوان «تحویل سال» بر عهده داشت. فیلمی که داستان سه قشر از شاغلین جامعه را در لحظه تحویل سال در ژانر طنز روایت می کرد؛ پرستاران در بیمارستان، سربازان در سرباز خانه و  رانندگان تاکسی که مشغول کار هستند.

فیلم «پلیس مهدکودک» ساخته حسین قناعت و به تهیه كنندگی بهروز مفید  فضایی كمدی دارد و فیلمبرداری آن توسط شاپور پور امین در غرب تهران انجام شد. این کارگردان  پیش از این فیلم های «زخم شانه حوا »، «ماجراهای اینترنتی» و «من و نگین دات کام» را در کارنامه سینمایی خود به ثبت رسانده است.

در خلاصه داستان فیلم «پلیس مهد کودک» آمده است: دزد و پری حكایت پدربزرگ بازنشسته نیروی انتظامی است كه بچه هایش برای سرگرم شدن او مهد كودك خانگی تاسیس می كنند . اما او با بچه ها مانند سربازان در سربازخانه رفتار می كند تا اینكه كودكی دزدیده می شود و پدر بزرگ و بچه ها به تعقیب ودستگیری سارق می پردازند.

بهزاد فراهانی، بهنوش بختیاری، رابعه اسكویی و تعداد زیاد كودک از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.