یکشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۷

در استودیو نقش جهان

«ناصر طهماسب» دوبله «مبارک» اولین فیلم سینمایی رئال- انیمیشن ایران را تمام کرد

ناصر طهماسب

سینماپرس: ناصر طهماسب گوینده پیشکسوت سینما، دوبله فیلم سینمایی «مبارک» به کارگردانی محمد رضا نجفی امامی را در استویدو نقش جهان بعد از گذشت سه هفته به اتمام رساند.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، دوبله این فیلم در استودیو نقش جهان به مدت سه هفته به طول انجامیده است و تعداد گویندگان آن حدود ۱۵ نفر بوده اند.

همچنین سپیده عبدالوهاب تدوین فیلم سینمایی «مبارک» را به اتمام رسانده و این فیلم قرار است بعد از سپری کردن مراحل فنی برای جشنواره فیلم فجر آماده شود.

بنابراین گزارش، داستان این فيلم در مورد پيرمردی است که با استفاده از عروسک‌ها شخصيت‌های شاهنامه به نقالی مشغول است. او نوه جوانی دارد كه از دنيای پدربزرگش كاملاً به‌دور است و تضادهايی بين او و پدربزرگش وجود دارد. پيرمرد بخش فراواني از زندگی‌اش را در جهان اسطوره‌ها گذرانده و نگران روزی است كه شخصيت‌های سياه افسانه‌ها، دنيا را به سوی تاريكی و تباهی بكشانند. داستان فیلم از آنجایی آغاز می شود كه عروسك‌ها جان می‌گيرند و به فكر ياری رساندن به پيرمرد و كاستن از دغدغه‌های او می‌افتند. آنها با نوه پيرمرد همراه می‌شوند و داستان هيجان‌انگيز و ماجراجويانه‌ای آغاز می‌شود.

عوامل اين پروژه سينمايی عبارتند از:

مدير برنامه‌ريزی و دستيار اول کارگردان بخش رئال: سيد مهدی فرخ‌پور و جواد گنجی، مدير توليد: مهدي مددكار، مدير فيلمبرداری:‌ عليرضا برازنده، طراح صحنه و لباس: اصغر نژاد ايمانی،‌ تدوين: سپيده عبدالوهاب، طراح چهره‌پردازی: عليرضا خورشيد، نويسنده فيلمنامه: بهروز واثقی، مشاور فيلمنامه: سيد جلال‌الدين دری، بازنويسی ديالوگ‌ها: عاطفه مياندار، شعرها: آفرين ناجی، منشی صحنه: پانته‌آ حسينی، طراح كاراكترهای انيميشنی: حامد كمالی، ساخت عروسک ها: کامران خلج، طراح لباس عروسك‌ها: سحر عبدالهی،‌ صدابردار: حميد اسلامی، عكاس: آرش صادقی، تدارکات: علي اکبر ايکاني، برنامه‌ريز و دستيار اول کارگردان بخش انيميشن: مهديه مراد و مرتضی قاسمی، مدير روابط عمومی: محسن رخش خورشيد، تهیه کننده: علی نجفی امامی..

الناز شاكردوست، امیر رهبری، منوچهر آذر و تورج نصر در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

بنابراین گزارش فیلم سینمایی «مبارک» در مؤسسه فرهنگی سيماپردازان ستايش به توليد می‌رسد و علاوه بر به تصوير کشيدن توانمندی انيماتورهای ايرانی، اهداف ديگری همچون آشنا ساختن مخاطبان با شخصيت‌های اسطوره‌ای شاهنامه و حرفه‌هايی چون نقالی، در آن دنبال می‌شود.

برچسب‌ها

نظرات

  • بی نام ۱۳۹۳/۰۶/۱۶ - ۱۴:۳۴
    1 0
    من صدای ناصر طهماسب را خیلی دوست دارم

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.