دوشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۶

در گفتگو با سینماپرس عنوان شد

کلامی: با تلویزیون در مورد ساخت سریال شهید باکری به توافق نرسیدیم/اعلام آمادگی بنیاد فارابی برای مشارکت در تولید«نفوذ»

حسن کلامی تهیه کننده سینما*

سینماپرس: حسن کلامی تهیه کننده سینما صبح امروز از اعلام مشارکت فارابی برای ساخت فیلم سینمایی «نفوذ» و جذب سایر سرمایه گذاران برای ساخت این فیلم خبر داد و در مورد دیگر اثرش گفت: با تلویزیون برای سریال شهید باکری به توافق نهایی نرسیدیم.

وی  در گفتگو با خبرنگار سینماپرس در مورد فعالیت های اخیر خود اظهار داشت: در حال حاضر پیگیر امور مربوط به فیلم سینمایی «نفوذ» هستم و خوشبختانه بنیاد سینمایی فارابی اعلام مشارکت خود را برای ساخت این فیلم اعلام کرده است؛ هر چند که به دنبال جذب سایر سرمایه گذارها هستیم تا بتوانیم بعد از جذب سرمایه لازم این فیلم را بسازیم اما متاسفانه با هر ارگانی که وارد مذاکره می شویم می گویند فعلا بودجه نداریم. 

تهیه کننده «هیج کجا، هیچکس»  یادآور شد: به هر حال فیلمنامه فیلم سینمایی «نفوذ» در ژانر جاسوسی و امنیتی  آماده است و به محض پیدا کردن اسپانسر جدیدی  برای کسب پروانه ساخت این فیلم به کارگردانی احمد مرادپور اقدام خواهیم کرد.

تهیه کننده «زخم شانه حوا» در مورد آخرین اخبار از سریال شهید باکری نیز گفت: فیلمنامه و تحقیقات ما برای این سریال کامل شد اما با تلویزیون به توافق نهایی بر سر مسائل مالی نرسیده ایم و آنها شرایط ما را نپذیرفتند و دیگر قرار نیست ما این سریال را بسازد و شاید گروه دیگری برای ساخت این سریال اقدام کنند.

حسن کلامی در پایان این گفتگو در مورد زمان اکران فیلم سینمایی «ارسال آگهی تسلیت به روزنامه» به کارگردانی ابراهیم ابراهمیان نیز گفت: پخش این فیلم بر عهده مولود رسانه به مدیریت حبیب اسماعیلی است و  به ما قول اکران در پاییز را داده اند؛ اما اوضاع اکران به هیچ وجه قابل پیش بینی نیست و یک دفعه فیلم هایی در جدول اکران قرار می گیرند که تولیدات سال های گذشته هستند و یکسری سالن دار هم با لابی کار خود را به پیش می برند و  به هیچ وجه دست ما نیست که زمانی دقیقی را برای اکران این فیلم اعلام کنیم.

 بنابراین گزارش، این فیلم نخستین اثر بلند سینمایی «ابراهیم ابراهیمیان» محسوب می شود.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: ریحان و طاها مدتی است به واسطه یک آگهی در روزنامه مشغول پرستاری از پیرمردی به نام منوچهر آصف هستند. به زودی در خانه آصف حوادثی رخ میدهد که طاها و ریحان را دچار استیصال کرده و آنها را بر سر دوراهی تصمیم گیری قرار می دهد و ...

عوامل تولید این فیلم عبارتند از:

نویسنده فیلمنامه: سارا سلطانی، ابراهیم ابراهیمیان، کارگردان: ابراهیم ابراهیمیان، مدیر فیلمبرداری:  علیرضا برازنده، طراح صحنه و لباس: کیوان مقدم، مدیر صدابرداری: عباس رستگارپور، طراحان گریم: فاطمه کمالی، زهرا کمالی، عکس: مهدی دلخواسته، منشی صحنه: ندا آصف، مجری طرح و برنامه ریز: سحر صباغ سرشت، سرمایه گذار: وحید جمالی، تهیه کننده: حسن کلامی.

فیلم های «هیج کجا، هیچکس»، «کودک و فرشته»، «زخم شانه حوا» و «ماهی عاق می شوند» در کارنامه تهیه کنندگی حسن کلامی به ثبت رسیده است.  

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.