دوشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۰

در گفتگو با غلامرضا فرجی مطرح شد

اکران فیلم‌های پرفروش روی پرده یک هفته دیگر تمدید شد

غلامرضا فرجی*

سینماپرس: غلامرضا فرجی از ثبت قرارداد دو فیلم سینمایی «مهمان داریم» به کارگردانی محمد مهدی عسگرپور و «مجرد چهل ساله» به کارگردانی شاهین باباپور خبر داد و گفت: اکران برخی فیلم‌های روی پرده یک هفته دیگر تمدید شد.

وی در گفتگو با خبرنگار سینماپرس در مورد مصوبات امروز شورای صنفی نمایش اظهار داشت:  طبق قراردادهای ثبت شده فیلم سینمایی  «مهمان داریم» به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور و تهیه کنندگی منوچهر محمدی  پس از فیلم «آرایش غلیظ» به کارگردانی حمید نعمت الله و تهیه کنندگی سعید سعدی در گروه سینمایی استقلال و فیلم سینمایی «مجرد چهل ساله» به کارگردانی شاهین باباپور و تهیه کنندگی سید محسن جاهد و رویا شریف پس از فیلم سینمایی «آنچه مردان درباره زنان نمی‌دانند» در گروه سینمایی قدس اکران می‌شود. 

 فرجی در ادامه یادآور شد: در جلسه امروز تشکر ویژه شورای صنفی نمایش از حسن نیت و همراهی رئیس سازمان سینمای اعلام شد و قرار بر این شد تا  طرح سینما سلام در روز ۲۱ شهریورماه به مناسبت روز ملی سینما به صورت نیم بها اجرا شود، به این ترتیب بلیت تمام سینماهای سراسر کشور در روز جمعه به صورت نیم بها به مخاطبان ارائه خواهد شد.

فرجی تصریح کرد: در این جلسه امیرحسین علم‌الهدی ، مدیر گروه هنر و تجربه هم به ارائه توضیحاتی درباره چگونگی اکران فیلم‌های این گروه ،تبلیغات و سینماهای نمایش‌دهنده آن پرداخت.

وی در پایان این گفتگو خاطرنشان کرد: همچنین مقرر شد که اکران فیلم‌های «فرشته‌ها با هم می‌آیند» ساخته حامد محمدی ، «امروز» ساخته سید رضا میر کریمی ، «کلاشنیکف» ساخته سعید سهیلی ، «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» به کارگردانی بهروز افخمی به دلیل آنکه کف فروش‌شان بالا بود یک هفته دیگر ادامه داشته باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.