شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱

ادعای مضحک فتنه‌گران درباره نتایج انتخابات ۸۸+تصویر

فتنه سال 1388

فارس: یکی از مضحک‌ترین دروغ‌های رسانه‌ای معاندان و فتنه‌گران در خصوص نتایج انتخابات سال ۸۸ بتازگی منتشر شد.

همزمان با ششمین سالگرد یوم الله ۹ دی که در آن سحر فتنه‌گران توسط خیل میلیونی ملت ایران باطل شد، برخی سودجویان و معاندان پس از ۶ سال مجدد دست به کار شدند و دروغ‌ها و اسناد جعلی جدیدی را در خصوص انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی خود منتشر کردند.

تصویری که در زیر مشاهده می‌کنید یکی از مضحک‌ترین دروغ‌های رسانه‌ای معاندان و فتنه‌گران در خصوص نتایج انتخابات سال ۸۸ است که ادعا می‌کند نتیجه اصلی انتخابات طی یک نامه (غیر محرمانه!) از سوی وزیر کشور به محضر مقام معظم رهبری ارسال شده است.

در این سند جعلی ارائه شده اینطور ادعا می‌شود که میرحسین موسوی با ۱۹ میلیون رأی نخستین و مهدی کروبی با ۱۳ میلیون رأی دومین فردی است که بیشترین آراء دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را بدست آوردند.

به گزارش فارس، نتایج انتخابات دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به شرح زیر است:

مجموع آراء: ۳۹۱۶۵۱۹۱ رای با مشارکت بیش از ۸۵ درصد محمود احمدی‌نژاد با ۲۴۵۲۷۵۱۶ رای معادل ۶۲و۶۳درصد میرحسین موسوی خامنه با ۱۳۲۱۶۴۱۱ رای معادل ۷۵و۳۳ درصد محسن رضایی میرقائد با ۶۷۸۲۴۰ رای معادل ۷۳و۱درصد مهدی کروبی با ۳۳۳۶۳۵ رای معادل ۸۵ /۰درصد آرا باطله نیز ۴۰۹۳۸۹ رای بوده است که معادل ۱ و ۰۴ درصد کل آرا بوده است.

نظرات

  • ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۳:۰۰
    1 0
    اینا همچنان در توهم غرق هستند و سوژه خنده p:

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.