شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۶

در انتصابی دور ازانتظار

«بهروز غریب پور» رئیس کاخ جشنواره فیلم فجر در برج میلاد شد

بهروز غریب پور کارگردان اپرای عروسکی حافظ در نشست خبری

سینماپرس: بهروز غریب پور در انتصابی دور از انتظار از سوی دبیر سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر به عنوان مدیر کاخ جشنواره این رویداد سینمایی در برج میلاد انتخاب شد.

به گزارش سینماپرس، محمد حیدری به منظور مدیریت امور کاخ جشنواره بهروز غریب پور که اصحاب فرهنگ و هنر  پیش تر از این با نام او در حوزه تئاتر عروسکی آشنا هستند را به عنوان مدیر کاخ جشنواره انتخاب کرد.

برج میلاد به عنوان کاخ  سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه میزبان اهالی رسانه و عوامل تولید آثار سینمایی خواهد بود.

بهروز غريب پور متولد ۱۳۲۹ سنندج، فارغ التحصيل كارگردانی از دانشكده هنرهای زيبای دانشگاه تهران و كارگردانی تئاتر از ايتاليا است. وی فعاليت سينمايی خود را سال ۱۳۶۰ با كارگردانی فيلم كوتاه تجربه كرد.

غریب پور کارگردانی و نویسندگی دو فیلم سینمایی «کارگاه ۲» و «تنبل قهرمان» را برعهده داشته است. علاوه بر این وی نویسنده فیلم «دونده» امیر نادری و تهیه کننده فیلم«تنبل قهرمان» بوده است.

وی پیشتر به عنوان مشاور فرهنگی شهردار تهران ،  بنیان گذار و مدیر فرهنگسرای بهمن ،عضو شورای برنامه‌ریزی ستاد شهر سالم ، مدیر کانون نمایشهای عروسکی مرکز هنرهای نمایشی ، بنیانگذار و مدیر خانه هنرمندان ایران، رئیس مرکز آموزش تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان نوجوانان در شهرهای مختلف ایران ،عضو مرکز بین‌المللی تئاتر عروسکی یونیما از ۲۰۰۰، رئیس شورای تشکیلات عروسکی WAP پراگ از ۲۰۰۶ فعالیت کرده است.

نظرات

  • ۱۳۹۴/۱۰/۱۳ - ۰۹:۵۰
    0 0
    دوستان آقای ایوبی در سینما تمام شده از تئاتر نیرو میاره به زود ی دوستان تئاتری هم تمام می شه هنرهای دیگر آماده باشند آنهایی که با سازمان اکو برنامه اجرا کردید برای مدیریت در بخشهای مختلف سینما آماده باشید

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.