یکشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴

طی پیامی

ایوبی سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر را به پاسداران و شهیدان حرم تقدیم کرد

حجت الله ایوبی

سینماپرس: حجت الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی همزمان با آغاز سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر به این رویداد سینمایی پیام داد.

به گزارش سینماپرس، حجت الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی به مناسبت آغاز سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر به این رویداد سینمایی پیام داد.

متن پیام حجت الله ایوبی به شرح ذیل است:

«به نام خداوندی که سخن را آفرید و به شکوه کلام سوگند یاد کرد

هزاران سال فرهنگ و تمدن، هزاران هزار دیوان شعر و ادب، قرن‌ها مقاومت و پایداری و هزار سال هنرِ کتاب جلوه‌گر شد در جامه «سخن». مردان کارآزموده عرصه کلام، آرش‌گون، زه سخن از کمانِ عقلانیت ایرانی کشیدند. تیرِ سخن دل تیرگی‌ها و بدگمانی‌ها را درید و «کلمه» بر درفش پیروز شد. این پیروزی را مرهون مردانِ با تدبیر این روزگاریم و پیشکش می‌کنیم افتخار سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر را به سفیران سخن و پاسداران و شهیدان حرم.

نظرات

  • احمد ۱۳۹۴/۱۱/۱۱ - ۲۳:۲۶
    0 0
    سلام جملات زیباست . گفتن جمله های زیبا کاری ندارد . این آقا هنوز نمی داند کیست و کجاست . نمی داند بخاطر اینکه با یان حوزه غریبه است ، همکارانش هم حرفش را نمی خوانند . نمی داند که با تا بدین لحظه هیچکاری برای سینما انجام نداده . نمی داند که حرف های شاعرانه ای که می زند و دم از همدلی و خوب بودن می زند ، از همان ابتدا هم خریداری نداشت. احترام به هنرمندان هموراه بوده ، اما ایشان نمی دانند که باید درحین دیدار با کارگردان و یا بازیگری ، همانند معاون سینمایی ( که ایشان در این حد نیستند) رفتار کند .

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.