چهارشنبه ۲ تیر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲

نگارش جدیدترین اثر گلستانه به پایان رسید/ فیلمبرداری «تشویش» در تهران و شمال

مهدی گلستانه کارگردان در نشست نقد و بررسی فیلم « نازنین» در سینماپرس

سینماپرس: مهدی گلستانه گفت: با اتمام نگارش فیلمنامه «تشویش» و بعد از فراخوانی که برای بازیگری داده بودیم سه بازیگر این اثر انتخاب شدند.

به گزارش سینماپرس، مهدی گلستانه در ارتباط با ادامه نگارش جدیدترین فیلمنامه‌اش با نام تشویش گفت: به تازگی نگارش این فیلمنامه به پایان رسیده است و تا چند روز دیگر در خواست پروانه ساخت خواهیم داد و به محض موافقت به طور جدی‌تری وارد مرحله پیش تولی می‌شویم.

وی در ادامه افزود: تا به این لحظه با بازیگران چهره‌ای که قرار است در «تشویش» حضور پیدا کنند صحبت‌هایی انجام‌داده‌ایم اما به دلیل این‌‌که ابتدا باید پروانه ساخت‌مان را دریافت کنیم وارد عقد قرار داد نشده‌ایم و نمی‌توانیم نام آنها را رسانه‌ای کنیم.

گلستانه در ارتباط با این که پیش از این فراخوانی را در فضای مجازی جهت یافتن بازیگرانی غیر چهره و مسلط به ساز و نوازندگی داده بود گفت: بعد از فراخوان تست‌های مختلفی را گرفتیم و توانستیم سه بازیگر مد نظر‌مان که باید نوازنده‌هم می‌بودند انتخاب کنیم و قرار است اولین تجربه‌ بازیگری خود را در «تشویش» داشته باشند.

کارگردان فیلم سینمایی «نقطه کور» گفت: مدت زمان فیلمبرداری که برای این اثر سینمایی در نظر داریم  60 جلسه است. همچنین بیشتر لوکیشن (محل فیلمبرداری) این فیلم سینمایی در تهران است و بخش‌های کمی را در شمال ضبط خواهیم کرد. تهیه‌کنندگی این اثر سینمایی را خودم نیز بر عهده دارم.

«تشویش» یک ملودرام عاشقانه است که بر خلاف فیلم قبلی‌ام «نقطه کور»، مربوط به بستر خانواده نمی‌شود؛ بلکه شاهد اتفاقی در اجتماع هستیم. ماجرای این فیلم درباره سه نوجوان است که نخبه‌های موسیقی هستند و باید در یک فرصت کم پول بسیار کلانی را فراهم کنند که در ادامه وارد یکسری از اتفاقات می‌شوند.

منبع: فارس

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.