دوشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷

علیرضا تابش بر روی «کاناپه» کیانوش عیاری نشست!

کاناپه

سینماپرس: علیرضا تابش مدیر عامل بنیاد سینمایی فارابی از پشت صحنه فیلم «کاناپه» به کارگردانی و تهیه کنندگی کیانوش عیاری بازدید کرد.

به گزارش سینماپرس، علیرضا تابش به همراه مسعود احمدیان معاون فرهنگی و محمد رسول صادقی مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، یکشنبه ۱۶ آبان ماه از پشت صحنه این فیلم در لوکیشنی واقع در تالار وحدت (خیابان شهریار) تهران دیدن کرد.

مدیرعامل بنیاد در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از روند خوب تولید فیلم گفت: حمایت از فیلم های خانوادگی با رویکرد اجتماعی و با تکیه بر رئالیسم آبرومند موجود در سینمای ایران و به دور از سیاه نمایی، یکی از عوامل اصلی حمایت های بنیاد از فیلمسازان محسوب می شود.

تاکنون بیش از ۵۰ درصد از فیلمبرداری فیلم سینمایی «کاناپه» انجام شده است و هم اکنون گروه تولید برای ادامه فیلمبرداری در منطقه جنت آباد مستقر شده اند.

«کاناپه» روایت زندگی دو خانواده ای است که می خواهند با هم وصلت کنند اما در نهایت یک کاناپه باعث ایجاد مشکلاتی در زندگی آنها می شود.

در این فیلم ابوالفضل پورعرب، بابک حمیدیان، فرهاد آئیش، فرگل فربخش، آتوسا انواریان، تینا عبدی، بیتا بیگی و فریبا کامران ایفای نقش می کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.