شنبه ۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹

اعتراض عوامل تئاتر «آن سوی آینه» به آلودگی هوای تهران ‌+‌ عکس

تئاتر

سینماپرس: گروه نمایش «آن سوی آینه» در واکنش به آلودگی هوا که به روالی روزمره در کلانشهرهای ایران تبدیل شده، عکسی را از گروه بازیگران خود منتشر کرد.

به گزارش سینماپرس، «آن سوی آینه» به کارگردانی علی سرابی و بر اساس متن فلوریان زلر در شرایطی روی صحنه می‌رود که مخاطبانش از آلودگی هوا رنج می‌برند و به همین دلیل اعضای گروه عکسی را در واکنش به این موضوع که بر میزان مخاطبان این روزهای سینما و تئاتر اثرگذار شده است، ثبت کردند.

در این عکس که توسط محمدصادق زرجویان ثبت‌شده، بازیگران نمایش به ترتیب (از چپ به راست) پژمان جمشیدی، علی سرابی، ریما رامین‌فر، مارال بنی‌آدم، ایستاده‌اند که این عکس با پرسوناژهای غرق شده در آلودگی هوا، به محتوای نمایش «آن سوی آینه» و غرق شدن اغلب انسان‌ها در زندگی روزمره هم اشاره‌ای دارد.

«آن سوی آینه» از چهارم دی‌ ماه در سالن شهرزاد روی صحنه می‌رود و پیش فروش بلیت‌های آن از مدتی پیش آغاز شده که در سایت‌های فروش بلیت تئاتر در دسترس است.

عوامل نمایش «آن سوی آینه» عبارتند از: نویسنده: فلوریان زلر، مترجم : تینوش نظم جو (نشر نی)، کارگردان : علی سرابی، طراح صحنه: آتوسا قلمفرسایی، طراح لباس : ندا نصر، مجری طرح: نورالدین حیدری ماهر، دستیار کارگردان و برنامه ریز : عباس امیری، منشی صحنه : یاس بختیاری، مدیر صحنه : احمد عالیشاه، دستیار طراح صحنه : هدیه ایدلو، مدیر رسانه‌ای: مهسا همتی، دستیار طراح لباس : سمیرا علامه، دوخت لباس : زهرا بهرامی، ساخت دکور : نظام مدنی، گرافیک،ساخت تیزر و عکاس: محمد صادق زرجویان.

*ایسنا

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.