شنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷

فرزاد حسنی به شبکه ۳ بازمی گردد

فرزاد حسنی

سینماپرس: مدیر گروه اجتماعی شبکه سه با اشاره به برنامه جدید فرزاد حسنی بیان کرد برنامه ای با نام «پدر من» و با محوریت پدرها در دستور کار قرار دارد و دکور آن در حال ساخت و نصب شدن است.

به گزارش سینماپرس، ناصر کریمان مدیر گروه اجتماعی شبکه سه سیما در گفتگو با یک خبرگزاری درباره برنامه های این شبکه بیان کرد: برنامه «حالا خورشید» که از شنبه ۲۵ فروردین پخش آن آغاز می شود تا ابتدای ماه رمضان ادامه خواهد داشت.

وی درباره برنامه ای با اجرای فرزاد حسنی نیز گفت: این برنامه با نام «پدر من» و با محوریت پدرها در دستور کار قرار دارد و دکور آن در حال ساخت و نصب شدن است.

مدیر گروه اجتماعی شبکه سه درباره اینکه چرا این برنامه که سال گذشته هم زمزمه هایی از آن مطرح شده بود روی آنتن نرفت، توضیح داد: عوامل سال گذشته با مشکل استودیو مواجه بودند و این روزها فرزاد حسنی پیگیری های این برنامه را انجام می دهد تا به نتیجه برسد.

کریمان در بخش دیگری درباره جشنواره «سین سیما» و برخی اعتراض ها به نامزدهای بخش های مختلف در هر شبکه بیان کرد: نامزدهای هر شبکه توسط شورای مدیران شبکه ها انتخاب می شدند، ما هیات انتخابی نداشتیم و هر انتخابی که صورت گرفته است توسط خود شبکه ها انجام شده و بعد وارد رای گیری شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.