به گزارش سینماپرس، «محمد احسانی» مدیر شبکه نسیم، در گفتوگو با یک خبگزاری با اشاره به استقبال مخاطبان از برنامههای شبکه نسیم در ایام نوروز بیان کرد: در ایام نوروز سعیمان بر این بود تا عنوان جدیدی به برنامههای نوروزی اضافه نکنیم و همان برندهایی که پیش تر جواب داده بودند را ارتقا دهیم.
وی افزود: برندهایی که حس می کردیم ظرفیت دارند را به عید منعطف کردیم و در همین راستا تلاش میکنیم مخاطبان جذب شده را حفظ کنیم.
مدیر شبکه نسیم درباره اینکه آیا تا پایان امسال هم این روند ادامه خواهد داشت، گفت: در سال جدید هم قصد داریم تا برندهایمان را داشته و آنها را ادامه دهیم ولی این به معنای عدم تولید برنامه جدید نیست. در همین راستا دو برنامه جدید هم به کنداکتور شبکه نسیم اضافه خواهند شد که یکی از آنها شبی با عبدی است و دیگری نیز سرحال نام دارد که یک برنامه عروسکی است و امیدوارم این برنامه ها نیز مخاطبان خوبی جذب کنند.
ارسال نظر