یکشنبه ۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۳

مدیر پردیس سینمایی آزادی:

با توسعه واکسیناسیون سراسری و اکران فیلم‌های جدید در شش ماهه دوم اکران بهتری را می‌توان متصور شد

سالن سینما؛ گیشه؛ فروش بلیط؛ کرونا

سینماپرس: مدیر پردیس سینمایی آزادی گفت: قطعا با اضافه شدن دو فیلم «شیشلیک» و «دینامیت» به چرخه اکران مردم بار دیگر به سینما می‌آیند. این فیلم‌ها هم ستاره محورند و هم قابلیت خوبی برای فروش دارند ضمن آنکه مردم هم به کمدی و خندیدن بیش از هرچیزی نیاز دارند.

به گزارش سینماپرس، سجاد نوروزی مدیر پردیس سینمایی آزادی در گفت‌وگو با میزان پیرامون وضعیت کرونایی این روزهای سینما گفت: در حال حاضر با توجه به اینکه ایام محرم و صفر را هم در اواسط مردادماه پیش رو داریم فرصت کمی داریم تا با یک رونق نسبی شرایط را برای ادامه اکران در نیمه دوم سال مهیا کنیم. در حقیقت حمایت دولتی تا فرارسیدن ایام محرم و صفر همچون مسکنی کوتاه مدت است که می‌تواند به پر رونق شدن سینماها در آینده کمک کند.

وی با اشاره به میزان استقبال مخاطبان از سینما و پردیس سینمایی آزادی بیان کرد: پنجشنبه و جمعه هفته گذشته بیشترین میزان فروش را از زمان شیوع کرونا تا به حال در پردیس سینمایی آزادی تجربه کردیم. در این دو روز فیلم سینمایی «خورشید» به کارگردانی مجید مجیدی مورد استقبال خوب مخاطبان قرار گرفت.

مدیر پردیس سینمایی آزادی در همین راستا ابراز کرد: به نظر می‌رسد با سبک‌تر شدن بیماری کرونا مردمی که در این مدت متحمل رنج و خانه‌نشینی اجباری شدند؛ به دنبال سرگرمی هستند و قطعا سینما در اولویت آن‌ها است بنابراین در حال حاضر چیزی که مهم است ورود فیلم‌های جدید به چرخه اکران است که امیدوارم هرچه زودتر انجام شود.

وی در همین راستا افزود: قطعا با اضافه شدن دو فیلم «شیشلیک» و «دینامیت» به چرخه اکران مردم باز هم به سینما می‌آیند. این فیلم‌ها هم ستاره محورند و هم قابلیت خوبی برای فروش دارند ضمن آنکه مردم هم به کمدی و خندیدن بیش از هرچیزی نیاز دارند. طبیعتا در شرایط عادی خیلی نمی‌توانستیم به اکران تابستان با توجه به ایام محرم و صفر امید داشته باشیم، اما در این شرایط می‌توان با اقدامات حمایتی و برنامه‌ریزی شده شرایط را برای ۶ ماهه دوم سال فراهم کنیم.

مدیر پردیس سینمایی آزادی پیرامون رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سالن‌های سینما تاکید کرد: سینما همانطور که بارها اعلام شده مکانی امن برای تماشاگران و خانواده‌ها است. در پردیس سینمایی آزادی نیز همچون سینماهای دیگر رعایت پروتکل‌های بهداشتی مورد توجه ما و کارکنان ما است.

نوروزی با اشاره به وضعیت سینماها پس از ماه‌های محرم و صفر اشاره و خاطرنشان کرد: بعد از ایام محرم و صفر قطعا وضعیت متفاوت‌تری را در گیشه سینماها خواهیم داشت. با توسعه واکسیناسیون سراسری و حمایت‌های لازم و اکران فیلم‌های جدید در شش ماهه دوم اکران بهتری را می‌توان متصور شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.