سه‌شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۳

معاون صدای رسانه ملی:

سربازان محور مقاومت با نام «ایران» یاور تمام مظلومان و خصم دشمنان در سراسر جهان هستند و به یاد مستضعفان جهان خواهند بود

علی بخشی زاده مدیر شبکه دو

سینماپرس: معاون صدای رسانه ملی گفت: فلسفه مقاومت نظام مقدس جمهوری اسلامی در این جمله نهفته شده است که سربازان محور مقاومت با نام ایران، یاور تمام مظلومان جهان و خصم دشمنان در سراسر جهان هستند و به یاد مستضعفان جهان خواهند بود.

به گزارش سینماپرس، علی بخشی‌زاده که خود از چهره‌های ماندگار محور مقاومت و جانبازان هشت سال دوران دفاع مقدس است، شهید سلیمانی را سیدالشهدای محور مقاومت خواند و افزود: رفتن و فقدان شهید سلیمانی هنوز در باور هیچکس در این جهان نمی‌گنجد و هر یک از ما در خلوت خود با یاد این شهید چشمانمان تر می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به آیه‌ای از سوره مبارک مریم تصریح کرد: به درستی آنان که ایمان آورده و عمل صالح انجام داده‌اند خداوند آنها را عامل محبت میان مردم قرار می‌دهد.

معاون صدای رسانه ملی خاطرنشان کرد: اگر روزگار بنا به تقدیر مهر سکوت بر لبان سردار دل‌ها به واسطه رسالتش زده بود زمانی که او در میدان عمل به نفس، فریاد و فرمان بر می‌آمد تمام گویندگان را ساکت و مبهوت خود می‌کرد. پس هر کسی که رهرو این مسیر نورانی و نوآور در مقام مقاومت است باید سعی کند منش، سلوک و عملش مانند شهید سلیمانی و سلیمانی‌ها باشد.

بخشی زاده تاکید کرد: آمریکای جنایتکار، دشمن صهیونیستی و تمام معاندان محور مقاومت و جنایتکاران جهان منتظر انتقام سربازان مقاومت بعد از به شهادت رساندن رهبر مقاومت باشند.

در ادامه مراسم، فرازهای از وصیت‌نامه شهید سلیمانی توسط علی عامری، عطیه محمدیان و علی خبازیان به عنوان سه کودک نماینده نسل پنجم انقلاب برای حضار قرائت شد.

همچنین با حضور علی بخشی زاده، زینب سلیمانی و سردار مهدی ایرانمنش همرزم، مشاور و مسوول فرماندهی دفتر نیروی قدس سپاه از خانواده شهیدان عجمیان، معصومیان، امیراحمدی و لندی با هدای لوح افتخار و هدایایی تجلیل به عمل آمد.

مطیع بودن از امامین انقلاب، ویژگی مهم سردار سلیمانی است

در ادامه مراسم سردار مهدی ایرانمنش همرزم، مشاور و مسوول فرماندهی دفتر نیروی قدس سپاه گفت: دو ویژگی مهم سردار دل‌ها مطیع بودن از امامین انقلاب و صداقت و شهادت‌طلبی بود. او چه در میدان نبرد و چه در زندگی شخصی مطیع ولایت فقیه بود و همواره بر این مساله تاکید داشت که برای زندگی سعادتمند باید پیرو شهدا و یاریگر خانواده شهیدان باشیم.

سردار ایرانمنش در سخنان کوتاهی با بیان آنکه سردار سلیمانی در کنار سیدالشهدای محور مقاومت الگوی اخلاص، عمل بی ریا و پرهیز از شعار و عملیاتی بودن میان تمامی پیروان نهضت مقاومت به شمار می رود یادآور شد امروز اگر جبهه مقاومت شاهد پیروزی های متعدد است آن را مدیون رهبری، فرماندهی و آینده نگری حاج قاسم سلیمانی می دانم.

در انتهای مراسم از سه کتاب ۲۴ و ۱ دقیقه، روایت رنگ‌ها و دایره المعارف تکنیک‌های علوم شناختی در رسانه به قلم دکتر علیرضا داودی رونمایی شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.