شنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۳

شیوا خسرومهر:

تلویزیون باید به ما که هنوز حرمت نان و نمک را حفظ کرده‌ایم بها دهد/حداقل جویای حال مایی باشید که حجاب داریم و مانند بعضی همکاران دیگر نیستیم!

شیوا خسرومهر

سینماپرس: یک بازیگر گفت: تلویزیون باید به ما که هنوز حرمت نان و نمک را حفظ کرده‌ایم بها دهد. حداقل جویای حال مایی باشید که حجاب داریم و مانند بعضی همکاران دیگر نیستیم.

به گزارش سینماپرس، شیوا خسرومهر بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر در گفت و گو با توانا گفت: پس از ۱۰ ماه بیکاری، چند روزی است که آقای ده نمکی پیشنهاد کار در سریال رستگاری را دادند و در حال حاضر در حال بازی در این سریال هستم. این سریال برای پخش از شبکه 3 سیما در ماه رمضان آماده می‌شود.

وی افزود: کار با مسعود ده نمکی را همیشه دوست داشتم. این دومین فعالیت من با این کارگردان است. آقای ده نمکی بسیار انسان شریفی هستند و تمام افرادی که با ایشان کار می‌کنند حالشان در صحنه خوب است. شاید شرایط مالی در پروژه های ایشان مانند دیگر کارها نیست اما لااقل همین مقدار، درست و به موقع پرداخت می‌شود.

این بازیگر ادامه داد: در این ۱۰ ماه هیچ تماسی از سوی کارگردانان برای حضور در فیلم و سریال با من گرفته نشد و متاسفانه بنده پس از ۲۵ سال فعالیت در حوزه بازیگری مجبور به شروع کار دیگری شدم تا از پس اجاره خانه و مخارج زندگی برآیم! البته من تنها نبوده‌ام و از مهر سال گذشته با اتفاقاتی که در جامعه افتاد، بسیاری از همکاران ما بیکار شدند.

کسی پشت بازیگران بی‌حاشیه نیست

خسرومهر تصریح کرد: بنده به عنوان یک عضو خانه سینما و تئاتر با ۲۵ سال سابقه کاری چرا باید ۱۰ ماه بیکار باشم؟ خانه سینما جز پرداخت بیمه برای من چه کاری انجام داده است؟ تنها لطفی که خانه تئاتر به اعضاء خود داشته است پرداخت ۱ میلیون تومان در زمان کرونا بوده است. توهین بزرگی برای من است و دیگر دلیلی ندارد من در نشست ها شرکت کنم. این مراکز فرمالیته هستند. بسیاری از همکاران بنده شرایط بدی دارند. تمام ارگان ها در کشور به پرسنل و عوامل خود رسیدگی می‌کند تنها بازیگران هستند که کسی آنها را بر عهده نمی‌گیرد.

وی تصریح کرد: به من بازیگر چه ارتباطی دارد که عده ای به خیابان آمدند؟ زیر پست های اینستاگرام بنده ناسزا و تهدید بود که تو جیره خور حکومت هستی! چرا در این زمان ها کسی پشت بنده که بازیگری بی‌حاشیه هستم در نیامد. حداقل سیاست به خرج دهید.

این بازیگر افزود: من کار خود را از تئاتر و سینما آغاز کرده ام اما در حال حاضر همه من را بازیگر تلویزیون می‌دانند حداقل تلویزیون باید به ما که هنوز حرمت نان و نمک را حفظ کرده‌ایم بها دهد. حداقل جویای حال مایی باشید که حجاب داریم و مانند بعضی همکاران دیگر نیستیم.

خسرومهر خاطرنشان کرد: در این ۱۰ ماه به افراد زیادی بدهکار شدم. در حال حاضر مجبور به فروش کالاهای مختلف در صفحه ام شده ام تا از پس هزینه های زندگی خود بر آیم. نه پس اندازی دارم و نه حال خوبی! مسئول آن چه کسی است؟ من شغلم بازیگری است. واقعا نمیدونم اگر آقای ده نمکی نبود من باید چکار می‌کردم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.