سه‌شنبه ۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۴

فرید سجادی حسینی:

«فیلم کوتاه» حال و روزش بهتر از سینمای بلند و رسمی است و روزگار بهتری را می‌گذراند

فرید سجادی حسینی در نشست نقد و بررسی فیلم سینمایی پسر انسان

سینماپرس: فرید سجادی حسینی بازیگر کشورمان با حضور در جشنواره چهلم گفت: حال و روز فیلم کوتاه بهتر از سینمای بلند است و شور و هیجان خوبی را در جشنواره چهلم مشاهده می‌کنم.

به گزارش سینماپرس، فرید سجادی حسینی بازیگر کشورمان ضمن حضور در جشنواره چهلم بیان کرد: متاسفانه نتوانستم از روز اول در جشنواره حضور داشته باشم اما خوشحالم که اکنون در این دوره از جشنواره حضور پیدا کرده‌ام. شور و هیجان خوبی را مشاهده می کنم گویا بنظر می‌رسد این روزها فیلم کوتاه حال و روزش بهتر از سینمای بلند و رسمی است و روزگار بهتری را می‌گذراند. نظرم بر این است که در فیلم کوتاه یک مقدار چارچوب‌ها بازتر است و فیلمسازان به راحتی می‌توانند نفس بکشند و احتمالا به همین دلیل است که استقبال بیشتر است.

سجادی حسینی در پاسخ به این سوال که جشنواره دوره چهلم خود را سپری میکند نظرتان در این باره چیست؟ گفت: برگزاری جشنواره خیلی خوب است و آرزوی موفقیت بیشتری برای بچه‌های فیلم کوتاه تهران دارم. همچنینبرای خودم که تا آخر و برای همیشه اهل فیلم کوتاه هستم و برای برگزارکنندگان جشنواره در طی این سال‌ها آرزوی موفقیت دارم

وی در پایان صحبت‌هایش بیان کرد: جوان‌های امروزی پر از نظرهای جدید و بالنده ای هستند؛ البته به غیر از تعدادی که به دنبال اسم و رسم هستند، همچنین برخی برای معروف شدن می‌خواهند کار کنند که نظرمن این است به خاطر سینما از چنین چیزی پرهیز کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.