دوشنبه ۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر:

هنرمند زبان گویای مردم است که به بهترین شکل می‌تواند احساسات و عواطف جامعه را به دنیا منتقل کند

سيد مجيد پوراحمدي؛ فلسطین؛ تجمع هنرمندان در موزه هنرهای معاصر

سینماپرس: مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرعامل صندوق اعتباری هنر گفت: هنرمندانی که شاهد جنایت‌های رژیم صهیونیستی هستند و درک می‌کنند که چه اتفاق‌هایی در غزه بر سر مردم فلسطین می‌آید می‌توانند با آثار خود در رشته‌های مختلف این پیام را به جهانیان رسانند.

به گزارش سینماپرس، سیدمجید پوراحمدی در گفت‌وگو با ایرنا درباره رسالت هنرمندان در مقابل جنایت‌های رژیم صهیونیستی اظهار داشت: هنرمندان دو نوع رسالت می‌توانند داشته باشند که یکی فردی است و از آنجایی که برادران دینی خودشان اینجا مورد حمله و شقاوت قرار گرفتند، هر فردی خودش می‌تواند حضور داشته باشد، ورود و ابراز تنفر کند. یکی هم موضوع رسالت فرهنگی و هنری افراد است.

وی افزود: در حوزه رسالت فرهنگی و هنری، هنرمند زبان گویای مردم است که به بهترین شکل می‌تواند احساسات و عواطف جامعه را به دنیا منتقل کند.

پوراحمدی گفت: اکنون در یک جنگ رسانه ای و آپارتاید بزرگی هستیم که با استفاده از حجم گسترده‌ای از سرمایه های مردم جهان آمده‌اند و رسانه‌های بزرگی را ایجاد کردند تا با القای مطالب دروغ افکار عمومی را گمراه کنند. این یک موضوع کلانی است که جریان استکبار در دنیا تلاش می‌کند خودش را قالب کند.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: یکی از بارزترین نمونه‌های آن فعالیتی تحت عنوان یک رژیم جعلی به نام رژیم صهیونیستی است که رسانه تلاش می‌کند این را به عنوان یک حکومت مشروع در دنیا جا بیاندازد.

وی ادامه داد: رسانه‌های مستقل، خبرنگاران بزرگ و توانمند بسیاری هم در ایران و همه جای دنیا هستند که آزاده و آزاد مرد هستند و رسالت آنها این است که هر آنچه می‌توانند با شیوه‌های مختلف چه به صورت مجازی و چه غیر مجازی، پیام، اخبار و احساسات همه مردم دنیا را نسبت به اتفاقاتی که در غزه می‌افتد منتقل کنند.

پوراحمدی گفت: خبرنگاران در ایران منعکس کننده صدای آزادمردان دنیا هستند که انشاءالله بتوانند به نحو احسن این را محقق کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.