سه‌شنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۰

به کارگردانی «آرون کومار»؛

«جوان» شاهرخ خان به «نمایش خانگی» رسید

شاهرخ خان؛ «جوان» ؛ Jawan (2023)

سینماپرس: فیلم سینمایی «جوان» Jawan به کارگردانی آرون کومار (آتلی) و بازی متفاوت شاهرخ خان با دوبله اختصاصی و به صورت رایگان در پلتفرم «تماشاخونه» عرضه شد.

به گزارش سینماپرس، پلتفرم «تماشاخونه» مجموعه ای از آثار سینمای ایران و جهان را به صورت رایگان در اختیار علاقمندان قرار داده و این روزها فیلم سینمایی «جوان» یکی از آثاری است که در این مجموعه عرضه شده است.

فیلم سینمایی «جوان» که با نام «سرباز» هم شناخته شده، یک اکشن هیجان انگیز محصول ۲۰۲۳ کشور هندوستان است که سفر احساسی مردی را نشان می دهد که قرار است اشتباهات جامعه را اصلاح کند. یک فرد معمولی به نام راج واردان تاکور که به خاطر جرمی که مرتکب نشده، مجازات می‌شود. حال این حادثه ناگوار زندگی راج را کاملاً تغییر داده و او باید با کسانی که وی را در این وضعیت غم‌انگیز قرار دادند، روبه رو شود. در این فیلم شاهرخ خان در نقشی دوگانه به عنوان پدر و پسر بازی می کند که برای اصلاح فساد در جامعه متحد می شوند.

این فیلم در تاریخ ۷ سپتامبر ۲۰۲۳ به روی پرده سینماها رفت و چندین رکورد در باکس آفیس برای یک فیلم هندی به نام خود ثبت کرد و از رکوردهایی که توسط فیلم قبلی «پاتان» ساخته شده بود، پیشی گرفت، به همین دلیل به عنوان پرفروش‌ترین فیلم هندی سال ۲۰۲۳ شناخته شد.

در این فیلم اکشن بازیگرانی چون شاهرخ خان، دیپیکا پادوکونه، پریامانی، نایانتارا، ویجی ستوپاتی، سانجی دات و سانیا مالهوترا به ایفای نقش پرداخته اند.

فیلم «جوان» که امتیاز ۷.۳ را در سایت IMDb به دست آورده با مدت زمان دو ساعت و ۳۴ دقیقه به صورت رایگان و با دوبله اختصاصی در پلتفرم «تماشاخونه» قابل مشاهده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.