چهارشنبه ۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲

با آغاز اگران در گروه سینمایی هنر و تجربه؛

«درب» به گیشه سینما می‌آید

فیلم سینمایی «درب»

سینماپرس: اکران فیلم سینمایی «درب» به کارگردانی هادی محقق و تهیه‌کنندگی رضا محقق در سینماهای منتخب گروه سینمایی هنر و تجربه از امروز (اول آذرماه) آغاز شد.

به گزارش سینماپرس، فیلم سینمایی «درب»، روایتی از یک ماجرای ساده و سلیس است که با ورود یک مامور برق به روستا و پیگیری وصل کردن برق برای آن محیط آغاز می‌شود.

محمد اقبالی و سیدهادی محقق بازیگران فیلم «درب» هستند.

فیلم سینمایی «درب» در جشنواره‌های مختلف داخلی و خارجی همچون جشنواره بین‌المللی فیلم بوسان جشنواره فیلم کاتولیک (کاف)، جشنواره بین‌المللی سه قاره نانت فرانسه همچنین اکران این فیلم در سینماهای کشورهای همچون فرانسه با استقبال بسیار خوبی همراه شده است.

عوامل «دِرب» عبارتند از نویسنده و کارگردان: هادی محقق، تهیه‌کننده: سیدرضا محقق، مدیر فیلمبرداری: منصور عبدرضائی، آهنگساز: محمد دارابی‌فر، مدیر صدابرداری و عکاس: امیرمهدی نوری، تدوین: فرشاد عباسی، صداگذاری: حسین قورچیان، طراح صحنه و لباس و مدیر تولید: عیسی خیبرمنش، اصلاح رنگ: سامان مجدوفایی و مدیر روابط‌عمومی: نغمه دانش آشتیانی.

هم‌اکنون فیلم‌های گروه سینمایی هنر و تجربه در ۲۳ سالن سینما در تهران و شهرستان‌ها به‌صورت ثابت به نمایش درمی‌آید

در تهران در سینماهای چارسو، کورش، موزه سینما، نارسیس، پرده طلایی، پرندمال، فرهنگ، باغ کتاب هرروز در دو سانس ۱۶ و ۱۸ و در شهرستان‌ها در سینماهای هویزه، ویلاژتوریست و اطلس مشهد، سوره و ساحل اصفهان، گلستان شیراز، مهر قدس همدان، عصر جدید گرگان، ستاره باران تبریز، بهمن سنندج، مهر ارومیه، تماشاخانه پارس کرمان، آزادی کرمانشاه، بازار شهر قم و هنر و تجربه بابل روزهای چهارشنبه هر هفته در دو سانس ۱۶ و ۱۸ به‌صورت ثابت به نمایش درمی‌آید.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.