پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۳

قائم‌مقام وزیر ارشاد:

درخواست هنرمندان پیشکسوت» برای قرار گرفتن در ردیف‌های بودجه دولت را از طریق «مجلس» پیگیری خواهیم کرد

مؤسسه هنرمندان پیشکسوت

سینماپرس: معاون حقوقی وزیر فرهنگ در خصوص قرار گرفتن نام مؤسسه هنرمندان پیشکسوت در ردیف‌های بودجه دولت گفت: این درخواست را از طریق مجلس پیگیری خواهیم کرد.

به گزارش سینماپرس، سیدمحمدهاشمی، قائم مقام وزیر و معاون حقوقی و امور مجلس و استان‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم تکریم از هنرمندان پیشکسوت که در مجموعه باغ زیبا برگزار شد با اشاره به اهمیت استمرار این مراسمات گفت: بخش قابل توجهی از تاریخ فرهنگ و هنر معاصر ایران مرهون زحمات هنرمندان پیشکسوتی است که زحمات زیادی در گذشته برای فرهنگ و هنر کشور کشیده‌اند و امیدوارم در این مدت که در این مسئولیت هستیم بتوانیم خدمتگذار شایسته‌ای برای این عزیزان باشیم و باید این مراسم‌های تکریم با قوت ادامه پیدا کند.

قائم مقام وزیر و معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در واکنش به درخواست هنرمندان پیشکسوت در خصوص قرار گرفتن نام این مؤسسه در ردیف‌های بودجه دولت، اظهار کرد: قطعا این درخواست هنرمندان پیشکسوت را از طریق مجلس پیگیری خواهیم کرد.

هاشمی در پایان افزود: در حوزه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آماده هرگونه حمایت و کمک به موسسه هنرمندان پیشکسوت هستیم و باور داریم که پیشکسوتان سرمایه و پشتوانه های مهم فرهنگ و هنر کشور هستند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.