جمعه ۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۶

تهیه‌کننده «میرو» :

سیستان و بلوچستان با ساخت و نمایش فیلم هایی از جمله «میرو» می‌تواند به ایران عزیز ثابت کند که سرزمینی متمدن، زیبا، تاریخی و پرنشاط است

سعید الهی تهیه‌کننده «میرو»

سینماپرس: سعید الهی تهیه‌کننده «میرو» که این فیلم را در سیستان و بلوچستان می‌سازد بعد از حادثه تروریستی در شهرستان راسک دلنوشته‌ای را خطاب به مرد م بلوچ نوشت.

به گزارش سینماپرس، تهیه‌کننده فیلم سینمایی «میرو» همزمان با شهادت ۱۱ نیروی فراجا در عملیات تروریستی راسک دلنوشته‌ای را برای مردم بلوچ نوشت.

گروه تولید پروژه سینمایی «میرو» در حالی پس از چند ماه فیلمبرداری شهرستان چابهار را ترک کرد که دیشب خبر حمله گروه تروریستی گروه جیش الظلم به کلانتری شهرستان راسک در نزدیکی چابهار که منجر به شهادت ۱۱ تن از کارکنان فراجا شد همه ما را در شوک و غمی سنگین فرو برد.

ضمن عرض تسلیت به بازماندگان این شهدای عزیز، فرصت را مغتنم شمرده و شهامت و جسارت دوستان ام در گروه «میرو» را برای حضور در جنوبی شرقی ترین نقطه کشور آن هم برای تولید یک فیلم استراتژیک و مرتبط با دفاع مقدس می ستایم و قدردان همراهی آنها هستم.

بی تردید خیلی از فعالان فرهنگی و سینمایی از حضور در این پروژه ها خودداری کرده و ترجیح می دهند در مناطقی که امنیت آنها زبانزد است فیلم بسازند؛ اما برای دلسوزان این سرزمین روشن است که استان سیستان و بلوچستان با ساخت و نمایش فیلم هایی از جمله «میرو» می تواند به ایران عزیز ثابت کند که سرزمینی متمدن، زیبا، تاریخی و پرنشاط است و مردمانی شریف و مهمان نواز دارد.

دشمن هم به واسطه همین روحیه آرام و امن تلاش می کند به واسطه عملیات های کور خود، هر از چند گاه این چهره متین و خوشایند را مخدوش کند که زهی خیال باطل!

قوم بلوچ سالهاست از تصویر تلخ و دردناکی که از آن در سراسر دنیا آگاهانه و عامدانه به نمایش در می آید رنحیده است و در این مسیر تنها ابزار هنری و رسانه ای می توانند زیبایی ها و امنیت عمومی این مرز و بوم را به تصویر کشیده و ظرفیت های مستعد این استان محروم را به نمایش در آورند.

نظرات

  • ۱۴۰۲/۰۹/۲۶ - ۱۸:۰۰
    0 0
    بابا دلنوشته تو فرهنگ باید یه کار اساسی کرد
  • ۱۴۰۲/۰۹/۲۶ - ۱۸:۴۱
    0 0
    یعنی تهیه کنندگی در سینما انقدر اسون شده

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.