یکشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۲

توسط «صندوق اعتباری هنر»؛

«ابوالفضل پورعرب» نخستین «سفیر مهر هنر» شد

چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر؛ ابوالفضل پورعرب

سینماپرس: اولین «سفیر مهر هنر» صندوق اعتباری هنر همزمان با برگزاری ششمین آیین نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر استان خراسان جنوبی در بیرجند معرفی شد.

به گزارش سینماپرس، همزمان با برگزاری ششمین آیین نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر استان خراسان جنوبی که با حضور بیش از ۲ هزار نفر از مردم این دیار در فرهنگسرای بیرجند برگزار شد، ابوالفضل پورعرب به عنوان نخستین سفیر مهر هنر صندوق اعتباری هنر معرفی شد.

سفیران مهر هنر از میان هنرمندان شناخته شده که مورد وثوق و مراجعه مردم هستند انتخاب می‌شوند و هنرمندان متنخب به عنوان واسط با صندوق اعتباری هنر برای رفع و برطرف کردن مسایل و مشکلات مردم عمل خواهند کرد.

با توجه به گستردگی خدمات و ارایه تسهیلات صندوق اعتباری هنر، برای نخستین‌بار است که در کشور چهره‌های پرارتباط و محبوب برای حل مشکلات هنرمندان انتخاب می‌شوند که بیرجند و خراسان جنوبی به عنوان اولین مقصد اعطای این نشان انتخاب شد.

ششمین آیین نکوداشت هنرمندان نامدار، پیشکسوت و یا دارای نشان درجه یک هنری به همت صندوق اعتباری هنر در استان خراسان جنوبی برگزار شد.

پیش‌تر نیز آیین نکوداشت هنرمندان و نامداران فرهنگ و هنر در خوانسار، گیلان، زنجان، اردبیل و بم، توسط صندوق اعتباری هنر و همکاری ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان پیش روی مخاطبان قرار داده شده بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.