شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر خبر داد؛

انتشار فراخوان جدید تشکیل پرونده هنرمندان متقاضی مسکن

سیدمجید پوراحمدی

سینماپرس: مدیرعامل صندوق اعتباری هنر از انتشار فراخوان تشکیل پرونده گروه دوم هنرمندان متقاضی مسکن شهر پرند طی روزهای اخیر خبر داد.

به گزارش سینماپرس، مجید پوراحمدی با اشاره به جزییات دومین فراخوان تشکیل پرونده هنرمندان متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید پرند، اظهار کرد: تأمین مسکن هنرمندان یکی از مهمترین اولویت های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت مردمی است. طی توافق صندوق با وزارت راه و شهرسازی، در خرداد ماه سال جاری امکان ثبت نام اعضای صندوق اعتباری هنر در سامانه جامع طرح های حمایتی مسکن فراهم و در مرحله اول، برای ۵۷۰ هنرمند متقاضی مسکن ساکن تهران با اولویت افراد متأهل دارای فرزند، تشکیل پرونده انجام شد.

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر در ادامه افزود: در مرحله دوم برای ۲۰۰ هنرمند متقاضی مسکن هنرمندان ساکن تهران با اولویت هنرمندان پیشکسوت، اعضای متأهل بالای ۵۰ سال (بدون فرزند) و هنرمندان توان‌یاب با ارسال پیامک برای تشکیل پرونده دعوت شده است.

مشاور وزیر فرهنگ تصریح کرد: اعضای دریافت کننده پیامک می توانند از تاریخ ۲۳ تا ۲۵ بهمن، مطابق با برنامه زمانی اعلام شده در پیامک ارسالی و با در دست داشتن مدارک برای تشکیل پرونده به صندوق اعتباری هنر مراجعه کنند.

پوراحمدی درعین حال عنوان کرد: برای ساخت شهرک هنر در یکی از مناسب ترین نقاط شهر جدید پرند، قطعه زمینی در نظر گرفته شده است که از زمان کلنگ زنی تاکنون پیشرفت پروژه چشمگیر و قابل توجه بوده است.

رییس هیات مدیره صندوق اعتباری هنر، تصریح کرد: در مراحل بعدی برای سایر افراد واجد شرایط ثبت نام شده در تهران و سایر استان‌ها نیز پیامک تشکیل پرونده ارسال خواهد شد. در تلاش هستیم که با همکاری ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی زمین مورد نیاز در استان‌ها تأمین و هرچه سریع‌تر وارد مرحله ساخت شود.

برای مشاهده فراخوان جدید ثبت نام گروه دوم هنرمندان متقاضی مسکن شهر پرند اینجا را کلیک کنید.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.