جمعه ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۱

وزیر ارشاد:

«صندوق اعتباری هنر» برنامه‌های پشتیبانی بسیاری دارد

محمدمهدی اسماعیلی

سینماپرس: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ما در جامعه رسانه‌ای در موضوعات مهم بین بخش‌های مختلف این جامعه متنوع، همبستگی بالایی را شاهد هستیم.

به گزارش سینماپرس، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار رئیس‌جمهور با وزیر فرهنگ و مدیران مسئول رسانه‌ها گفت: ما در جامعه رسانه‌ای در موضوعات اصلی و مهم بین بخش‌های مختلف این جامعه متنوع، وحدت و همبستگی بالایی را شاهد هستیم.

محمدمهدی اسماعیلی با تاکید بر این نکته افزود: در طول ماه‌های اخیر در موضوع غزه، همه اهالی رسانه پای کار آمدند و در جلسات متعدد در تولید محتوا انصافا همه رسانه‌های ایرانی با همه قوت پای این کار آمدند.

اسماعیلی درباره انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز تصریح کرد: باوجود اختلاف سلیقه‌هایی که طبیعی هم هست، در اصل انتخابات همه رسانه‌های ما متفق بودند چرا که برای منافع ملی همه دست به دست هم باید بدهند.

وزیر فرهنگ ادامه داد: در جلسه باشکوهی که در انتخابات تالار وحدت برگزار شد اصحاب رسانه حاضر شدند و یک همبستگی بالای ملی را به نمایش گذاشتند.

وی افزود: امسال بعد از چندسال تعطیلی نمایشگاه رسانه‌های ایران را در آستانه انتخابات برگزار کردیم که فوق‌العاده مهم بود و فضای پرنشاطی را بین اهالی رسانه ایجاد کرد.

وزیر فرهنگ اظهار ادامه داد: توجه دولت و اهتمام و دستور رئیس‌جمهور برای حمایت از جریان رسانه‌ای مورد تاکید بود و به‌رغم همه مشکلات تلاش کردیم که بتوانیم بخشی از این مشکلات را حل کنیم.

اسماعیلی ادامه داد: در برنامه‌های پشتیبانی که مجموعه صندوق اعتباری هنر برنامه‌های پشتیبانی بسیاری دارد و این صندوق متعلق به رسانه هم است و حدود ۲۰۰ درصد رشد خبرنگاران عضو را در این صندوق داشتیم و برنامه‌های حمایتی در حوزه مسکن را از تابستان گذشته شروع کردیم و امیدواریم این اقدام بخش مهمی از توقع روزنامه‌نگاران و اصحاب رسانه را برآورده کند.

وی گفت: امیدواریم دولت با اهتمام و مدیریت شخص رئیس‌جمهور بتواند در همین دوره چهارساله دولت سیزدهم بخش عمده‌ای از مسائل به جا مانده و مشکلات را حل‌وفصل کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.