یکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۷

به دنبال انتخابات دیگری در خانه سینما و نادیده گرفتن یک صنف قانونی؛

سه عمل غیرقانونی در انتخابات کانون مدیران‌تولید از زبان جعفری

آرم خانه سینما*

پیمان جعفری از اعضای شورای مرکزی انجمن مدیران تولید درباره انتخاب رئیس این انجمن در جلسه شب گذشته گفت: کار خلاف قانون در انجمن انجام شده است و بر اساس قوانین انجمن باید تمام اعضا شورای مرکزی و بازرس حضور داشته باشند که متاسفانه این اتفاق نیافتاده است.

پیمان جعفری از اعضای شورای مرکزی انجمن مدیران تولید درباره انتخاب رئیس انجمن مدیران تولید در جلسه شب گذشته به خبرنگار سینماپرس گفت: کار خلاف قانون در انجمن انجام شده است و براساس قوانین انجمن باید تمام اعضا شورای مرکزی و بازرس حضور داشته باشند که متاسفانه این اتفاق نیافتاده است.

وی افزود: دوستان بارها این قضیه را به جلسات بعدی موکول کرده اند. جالب اینجاست که من در شمال کشور مشغول فیلمبرداری هستم و آقای انباردار هم جلسه را ترک کرده اما دوستان با سه نفر انتخابات را برگزار کرده اند و از این تاریخ به بعد هرگونه امضایی صادر شود خلاف قانون خواهد بود، چرا که هیچ کس نمی تواند به هر عنوانی از سوی انجمن نامه ای را امضا کند.

جعفری خاطرنشان کرد: در این دوسال ما سعی کردیم تا با همه اعضا مدارا کنیم و دنبال صلح و آرامش در صنف بودیم اما اکنون ظاهرا داریم چوب این زحمات دوساله را می خوریم ولی مساله الان حفظ انجمن مدیران تولید است، در این سالها به دنبال شانیت انجمن بودیم و باید این مساله ادامه دار باشد.

وی یادآور شد: با تقاضای ۷۰ نفر از اعضا، ما به دنبال برگزاری مجمع عمومی هستیم اما خانه سینما با انجمن همکاری نمی کند تا محلی را در اختیار ما بگذارد، در حالی که پیش از این در روزنامه بانی فیلم آگهی مجمع عمومی ۲۵ دی ماه توسط بازرس منتشر شده بود و خانه سینما خلاف قانون عمل کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.