یکشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶

اولین فیلمساز بازگشته از ترکیه امکان فعالیت یافت

کارگردان «جم» مجوز «هنر و تجربه» گرفت

هنر و تجربه

سینماپرس: فیلمی به کارگردانی سعید ابراهیمی فر که سابقه همکاری با شبکه تلویزیونی «جم» را دارد، در گروه سینمایی «هنر و تجربه» اکران می شود.

به گزارش سینماپرس، فیلمی به کارگردانی سعید ابراهیمی فر که سابقه همکاری با شبکه تلویزیونی «جم» را دارد، در گروه سینمایی «هنر و تجربه» اکران می شود. به گزارش آینه نیوز، قرار است فیلم «شاید عشق نبود» به نویسندگی و کارگردانی سعید ابراهیمی فر از 15 آذرماه سال جاری در سینماهای «هنر و تجربه» به نمایش درآید و این در حالی است که ابراهیمی فر برای شبکه «جم» آثاری چون «آبی عشق» و «سیندخت» و «ملودی باران» را ساخته بود.

بنابراین گزارش، «شاید عشق نبود» که پیش از این قرار بود به همراه فیلم تلویزیونی «راز مهتاب» از این کارگردان تازه بازگشته از ترکیه وارد شبکه نمایش خانگی شود، به تهیه کنندگی آرش سجادی حسینی و علی گلبهاران و با مشاوره کارگردانی شهرام مکری تهیه شده و به زودی وارد سینماها خواهد شد.

سعید ابراهیمی فر که جدا از بازی در فیلم هایی چون «اشکان، انگشتر متبرک و چند داستان دیگر» و «ماهی و گربه» به کارگردانی شهرام مکری، برای اهالی سینما با فیلم معناگرایانه «نار و نی» در دهه 60 شناخته می شود، در فیلم «شاید عشق نبود» جدا از نویسندگی و کارگردانی در کنار بازیگرانی مطرح چون نیکی کریمی، پانته آ بهرام، مهتاب کرامتی، لاله اسکندری، هنگامه قاضیانی، سعید پور صمیمی و سیامک انصاری به ایفای نقش می پردازد.

حضور افرادی چون هوشنگ مرادی کرمانی و پوریا آذربایجانی نیز در فیلم تازه ابراهیمی فر جالب می باشد.

* آینه نیوز

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.