سه‌شنبه ۳ اسفند ۱۳۸۹ - ۰۰:۲۱

"همه اقوام من" گروه رستاک در تالار وحدت

اجرای موسیقی گروه رستاک در مراسم چهاردهمین جشن بزرگ سینمای ایران

گروه "رستاک" قطعاتی از آلبوم "همه اقوام من" را در سومین روز از بیست و ششمین جشنواره موسیقی فجر، در تالار وحدت اجرا می کند.


سیامک سپهری سرپرست گروه "رستاک" به خبرنگار موسیقی خبرگزاری سینمای ایران گفت: در اجرای جشنواره فجر با توجه به این موضوع که در آلبوم "همه اقوام من" نگاهی به موسیقی محلی و فولکور مناطق مختلف ایران داشته ایم، قطعات از موسیقی نواحی مختلف کشور را به مناسبت این جشنواره اجرا خواهیم کرد.

این نوازنده تار در ادامه توضیح داد: در این اجرا فرزاد مردای، صبا جمالی، رضا عابدیان، محمد مظهری، پیران مهاجری، رضا عابدیان، بهزاد مرادی، سارا نادری، کاوه سروریان، اکبر اسماعیلی پور، یاور احمدی فر، امید مصطفوی، نیما نیک طبع و نگار اعزازی به عنوان نوازنده حضور دارند.

وی افزود: فرزاد و بهزاد مرادی نیز به عنوان خواننده گروه هستند که سمیرا محسنی، مهدیه عبدالهی، ناصر آریای نیا، و عماد آمرکاشی به عنوان همخوان آنها را همراهی می کنند.

او در پایان گفت: استاد غلانعلی پورعطایی، استادعاشیق ایمران حیدری، استاد ماشاالله بامری و استاد صفرعلی رمضانی اساتید موسیقی نواحی هستند که گروه "رستاک" را همراهی می کنند.

لازم به یادآوری است، گروه "رستاک" پس از اجرای جشنواره موسیقی فجر برنامه تور کنسرت در مناطق مختلف کشور را آغاز می کند. این تور کنسرت با همکاری موسسه فرهنگی هنری سینما 24 برپا می شود.

گروه "رستاک" فردا چهارشنبه چهارم اسفند ساعت 18:30 در بخش جنبی جشنواره موسیقی، به روی صحنه تالار وحدت می رود.

انتهای پیام/ن.ف