یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۰

ساعت پخش نمایش های رادیویی ویژه ماه رمضان

رادیو

سینماپرس: شبکه­‌های رادیویی جوان، ایران، تهران، سلامت و فرهنگ به مناسبت ماه مبارک رمضان نمایش هایی رادیویی مختلفی را برای علاقمندان و مخاطبان تدارک دیده اند.

به گزارش سینماپرس، شبکه‌های رادیویی جوان، ایران، تهران، سلامت و فرهنگ در کنداکتور ویژه ماه رمضان خود، تولید و پخش نمایش­هایی رادیویی را  اختصاص داده­اند که علاقه­مندان به رادیو و به طور کلی کلیه مخاطبینی که در این شب­ها به تلوزیون و برنامه­‌های ویژه آن دسترسی ندارند، می­توانند از آن بهره‌­مند شوند.

بنا بر این گزارش، شبکه رادیویی سلامت هر شب ساعت ۲۱:۳۰ با نمایش رادیویی «گنجشگ ها در برف» میهمان مخاطبان خود است. این رادیو بر روی موج اف. ام ردیف ۱۰۲ مگاهرتز  برنامه­‌های خود را پخش می­کند.

شبکه رادیویی ایران نیز نمایش «گدز از اندوه» را هر شب راس ساعت ۲۲:۳۰ به روی آنتن می­برد. این شبکه نیز بر روی موج اف. ام، ردیف ۹۰ مگاهرتز قرار دارد.

رادیو تهران نیز نمایش «سرنوشت» را در کنداکتور پخش خود قرار داده است. این سریال رادیویی هر شب ساعت ۱:۳۰ بامداد پخش می­شود. پوشش فرکانسی رادیو تهران نیز موج اف. ام ردیف ۹۴ مگاهرتز است.

صدای جمهوری اسلامی ایران همچنین برای ساعت ۲:۳۰ بامداد هر شب، همزمان از دو شبکه فرهنگ و جوان، به ترتیب نمایش های «خواب ۴۰ آیینه» و «راه و بیراه» را برای مخاطبان خود در نظر گرفته است.

شبکه رادیویی فرهنگ بر روی موج اف. ام ردیف ۱۰۶ مگاهرتز و شبکه رادیویی جوان نیز بر روی همین موج و ردیف ۸۸ مگاهرتز فعالیت می­کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.