دوشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸

نسبت جشنواره فیلم فجر با انقلاب اسلامی/۸

جباری: دولتمردان باید پاسخگوی عملکردشان در رابطه با نسبت جشنواره فیلم فجر با ایام پیروزی انقلاب اسلامی باشند

مقصود جباری در ویژه برنامه «یک فیلم، یک سلام»

سینماپرس: مقصود جباری تهیه کننده سینما در آستانه برگزاری سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در رابطه نسبت این جشنواره با انقلاب اسلامی گفت: قطعاً اگر کم کاری هایی در زمینه توجه و تولی فیلم های انقلابی و عدم همخوانی و قرابت فیلم های حاضر در جشنواره فیلم فجر با انقلاب اسلامی صورت گرفته هنرمندان مقصر نیستند و دولتمردان باید پاسخگوی عملکردشان در رابطه با نسبت جشنواره فیلم فجر با ایام پیروزی انقلاب اسلامی باشند.

تهیه کننده فیلم سینمایی «آدم آهنی» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: البته نقش فیلمسازان نیز در این میان بسیار مهم است. فیلمسازان و هنرمندان هم بایستی همواره در تلاش باشند تا بهترین آثار را به نفع اهداف کشورشان بسازند.

وی ادامه داد: سینماگران موظف هستند تا فیلمی را که می سازند به درد جامعه سینمایی و عموم مخاطبان بخورد و بحث مهم صدور فرهنگ ملی و انقلابی کشور را به بهترین شکل ممکن تصویرسازی کند و این کمترین و کوچکترین وظیفه ای است که همه سینماگران و فیلمسازان بر عهده دارند.

جباری خاطرنشان کرد: جشنواره فیلم فجر رویدادی بسیار مهم در سینمای کشور است که از سال ها قبل بنیان گذاران آن هدف شان این بوده تا در ایام پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی سینمای کشور نیز جشنواره ای برپا کند و اهداف و آرمان های نظام و انقلاب اسلامی را در تولیدات خود به تصویر کشیده و به عموم مخاطبان داخلی و خارجی به بهترین شکل عرضه نماید که امروزه هم ما همچنان باید پیگیر این رویکرد بسیار مهم باشیم و نباید از هدف مان دور بمانیم.

این سینماگر در خاتمه این گفتگو افزود: برای جشنواره فیلم فجر و سینمای ایران بهترین آرزوها را دارم و امیدوارم که سینمای کشور هیچ گاه از اهداف مهم و اصلی خود دور نماند.

اخبار مرتبط

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.