شنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۶

مشکلات دامنه دار صنفی اهالی سینما/۷

قاسمی: مسئولان موظفند مشکلات ناشی از بیکاری سینماگران و معضلات صنفی را برطرف کنند

ثریا قاسمی

سینماپرس: ثریا قاسمی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در آستانه روز ملی سینما در خصوص مشکلات دامنه دار صنفی اهالی سینما گفت: امروزه مشکلات معیشتی، بیکاری و... در سینما بیداد می کند و مسئولان موظفند مشکلات ناشی از بیکاری سینماگران و معضلات صنفی را برطرف کنند! این را قطعاً خودشان می دانند و نیازی به بازگو کردن مکرر ما نیست اما افسوس که چاره ای اندیشه نمی شود!

بازیگر فیلم های سینمایی «ویلایی ها» و «مارال» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: بنده هیچ حرفی با مدیران فرهنگی ندارم چرا که خودشان می دانند باید مشکلات متعددی که گریبان زندگی سینماگران را گرفته برطرف شود. با سخن گفتن ما هیچ وقت هیچ چیز درست نشده و کسی به حرف های ما گوش نداده است.

وی ادامه داد: پرسش مهم این است که آیا مسئولان وظیفه حمایت از اهالی سینما را دارند یا خیر؟ شما به جای اینکه با بنده تماس بگیرید باید به دنبال خود مدیران بروید و آن ها را به چالش بکشید و از آن ها پرسش کنید که آیا این احساس وظیفه را در وجودشان می بینند یا خیر؟

قاسمی در پایان این گفتگو افزود: من امیدوارم کمی توجه به همه سینماگران به ویژه پیشکسوتان این حوزه بیشتر شود و مدیران فرهنگی ما همانند مدیران فرهنگی سایر کشورهای دیگر هنرمندان خود را ارج بگذارند!

اخبار مرتبط

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.