دوشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰

به کارگردانی اصغر نعیمی جلوی دوربین می رود

آغاز فیلمبرداری فیلم سینمایی «هایلایت» در چند روز آینده

اصغر نعیمی

سینماپرس: مسعود سلامی گفت: طی روزهای آینده فیلمبرداری فیلم سینمایی «هایلایت» به کارگردانی اصغر نعیمی در تهران آغاز خواهد شد.

به گزارش سینماپرس، مسعود سلامی مدتی پیش که در ارتباط با ساخت فیلم سینمایی «هایلایت» به کارگردانی اصغر نعیمی صحبت‌هایی داشتیم که طی چند روز آینده فیلمبرداری این فیلم سینمایی را آغاز خواهیم کرد.

وی گفت: تعداد جلسات در نظر گرفته شده برای فیلمبرداری این فیلم سینمایی 40 روز برآورد شده است. این فیلم سینمایی یک اثر شهری است که لوکیشن‌های (محل‌ فیلمبرداری) زیادی هم دارد و طبعا مانند هر اثر هنری دیگری درد سرهای خاص خودش را دارد. تمام لوکیشن های این فیلم سینمایی تماما در تهران خواهد بود و قرار نیست برای فیلمبرداری از پایتخت خارج شویم.

فیلم سینمایی «هایلایت» در قالب یک درام عاشقانه با مضمون اجتماعی است. 

اصغر نعیمی بعد از فیلم‌های «بی وفا»، «سلام بر عشق» و «سایه‌های موازی» پس از 2 سال، در سینما جدیدترین فیلمش را می‌سازد.

عوامل اصلی سینمایی «هایلات» که پیش از این با نام «برخورد کوتاه» شکل گرفته بود، عبارتند از: نویسنده و کارگردان: اصغر نعیمی، تهیه کننده: ساسان سالور، دستیار کارگردان: سعید غلامی، مدیر فیلمبرداری: مسعود سلامی، صدابردار: محمد شاهوردی، گریم: مسعود عربی، طراح صحنه و لباس: فرحناز نادری، مدیر برنامه‌ریزی: مجید کرباسیان، سرمایه‌گذاران: رضا نصیری شهرضایی، حمیدرضا علی‌نژاد، مشاور رسانه‌ای: فاطمه شهدوست.

* فارس

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.