جمعه ۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۳

راهیابی یک فیلم سینمایی ایرانی به بخش مسابقه جشنواره فیلم مانهایم آلمان

فیلم سینمایی جاده شهریار

سینماپرس: فیلم سینمایی «جاده شهریار» به نویسندگی و کارگردانی وحید قاضی میرسعید به بخش مسابقه شصت و چهارمین جشنواره فیلم مانهایم آلمان را پیدا کرد.

به گزارش سینماپرس،جشنواره مانهایم یکی از معتبرترین جشنواره آلمان است که در کنار جشنواره هایی همچون برلین و مونیخ قرار گرفته و هر ساله در شهر مانهایم هایلدربرگ برگزار می‌شود.

بنا برگفته مسوولان جشنواره امسال از هشتصد فیلم متقاضی حضور در جشنواره تنها بیست فیلم به بخش مسابقه راه پیدا کرده‌اند.

فیلم سینمایی جاده شهریار در اولین حضور خود در پنجمین جشنواره بین المللی فیلم شهر نیز به روی پرده رفته است.

داستان فیلم نیز در مورد دختری به نام نیلوفر است که بعد از شش ماه آشنایی با دوستی، برای دیدن او راهی تهران می‌شود که در راه با مشکلاتی روبرو می‌شود.

این فیلم در حال حاضر برای نمایش در گروه هنر و تجربه فرستاده شده که به صلاح دید شورای سیاست گذاری این مجموعه برای مخاطبان به نمایش گذاشته خواهد شد.

بهاران بنی احمدی، فرزین محدث، سهی بانو ذوالقدر، رحیم شاه مرادخانی، فرید قبادی، داوود طباطبایی، محمدرضا عطایی،فر، مهدیه فلاحی بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

سایرعوامل فیلم عبارتند از:فیلم بردار و نورپرداز: عزت الله عزیزی/ صدابردار:داوود رضاقلی پور/ طراحی و ترکیب صدا : مجید یوسفی/عکاس : کاوه عزیزی/ طراح صحنه: مرجان رحمانی افجه/ طراح چهره پردازی: مریم دوستی/ موسیقی: محمد جعفری/ جلوه های ویژه : حسین صمیمی/ تهیه کننده: وحید قاضی میرسعید.

قاضی میرسعید تجربه پانزده ساله در سینمای ایران دارد و در کارنامه خود تدوین بیش از صد عنوان فیلم کوتاه و بلند را دارا می‌باشد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.