سه‌شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۱

در مرکز گسترش فیلم نامه نویسی رسانه ی ملی ؛

داوود بیدل فاز نخست «در قصه ها زندگی می كنند» را كليد زد

داود بیدل در جلسه نقد و بررسی فیلم سینمایی«روزگاری عشق و خیانت»

سینماپرس: داود بیدل کارگردان مجموعه اپيزوديك در قصه ها زندگی میکنند از آغاز ساخت اپیزود اول اين مجموعه خبر داد

به گزارش سینماپرس، داوود بیدل در خصوص آغاز ساخت اپیزود اول اين مجموعه گفت : اپیزود اول ، داستان زندگی نانوایی است که بعد از مدتی نانوایی را می خرد اما به تدریج برکت از این نانوايي مي رود و مردم کم تر به آنجا مراجعه مي كنند. در جریان داستان مشخص می شود که علت این ورشكستگي پول حرام در واقع حق بچه یتیم هست که بابت خرید مکان نانوایی پرداخت شده است .
وی در ادامه به لوکیشن این اپیزود اشاره کرد و گفت : لوکیشن این قسمت در احمد آباد مستوفی و در لوکیشن مزار ، مسجد ، دفترخانه است كه يك روز بطول مي انجامد. این کار دارای جلوه های ویژه میدانی بوده و در طی چند روز و در لوکیشن نانوایی ضبط خواهد شد.
بیدل در ادامه اظهار داشت : با توجه به اینکه این سریال به صورت اپیزوديك بوده و هر اپیزود داستان مختص به خود را دارد ، اپیزود کنونی لزوما مربوط به قسمت اول نیست و بنا به شرایط حاکم بر توليد ، این اپیزود برای ساخت قبل از سال ۹۵  انتخاب شد .
عوامل جلو دوربین در این قسمت عبارت اند از : نسرین نکیسا ، حمید ابراهیمی ،آقای علی بی طرفان ، افشین سنگ چاپ ، حمید ابراهیمی و یک بازیگر خردسال
لوکیشن اپیزود بعدی در بانک است كه پس از اين اپيزود كار خواهد شد.
فاز نخست مجموعه "در قصه ها زندگی میکنند " به قلم گروهی از نویسندگان و به سرپرستی علی حدادی با کارگردانی داوود بیدل به تهیه کنندگی محمدهادی پروین در مرکز گسترش فیلمنامه نویسی رسانه ی ملی توليد شده و برای پخش از شبکه ی آی فیلم در نظر گرفته شده است.

عوامل پشت دوربین فاز نخست "در قصه ها زندگی می کنند" عبأرتند از: تصویربردار: ناصر محمود کلایه ، صدابردار: مسعود شاهوردی ، دستیار کارگردان و برنامه ریز: نرجس ابراهیمی ، دستیار کارگردان: حمیدرضا بیدگل، سیاوش درخشی، مدیر تولید: وحید مرادی، تدوین گر: مهدی جودی، طراح صحنه و لباس : حسین مجد، دستیاران صحنه: علی خزایی و مصطفی هادی، دستیاران لباس: زهرا موسوی، مهسا عباسی، انتخاب بازیگران: افشین سنگ چاپ، طراح و اجرای گریم آقا: امید گلزاده، عكاس: هانيه رستمي،جلوه های ویژه: آرش آقابیک، مدیر تدارکات: یوسف آقایی منشی صحنه : شیما باقری

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.