دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۹

گرشاسبی به سینماپرس خبر داد:

«راه بی برگشت» در صورت جذب سرمایه سال آینده ساخته می شود/ فیلمبرداری در نیویورک و لس آنجلس

احمدرضا گرشاسبی کارگردان فیلم اینجا شهری دیگر است

سینماپرس: احمدرضا گرشاسبی کارگردان سینما صبح امروز گفت: فیلم سینمایی «راه بی برگشت» را در صورت جلب نظر سرمایه گذار اوایل سال آینده خواهم ساخت.

وی به خبرنگار سینماپرس گفت: مدتی است که پروانه ساخت فیلم سینمایی «راه بی برگشت» را دریافت کرده ام و در تلاش برای تامین بودجه این اثر سینمایی هستم.

این کارگردان سینما در مورد لوکیشن و مدت زمان فیلمبرداری این اثر سینمایی توضیح داد: برای این فیلم که در ژانر اجتماعی است به مدت دو ماه فیلمبرداری در نظر گرفته ایم و قرار است این فیلم در تهران، ترکیه، اندونزی، نیویورک و لس آنجلس فیلمبرداری شود.

وی گفت: پیش تولید اولیه و بازینی لوکیشن های این فیلم سینمایی انجام شده و عوامل پشت دوربین نیز مشخص شده اند.

کارگردان فیلم سینمایی «اینجا شهر دیگریست» در ادامه به داستان این فیلم اشاره کرد و افزود: این فیلم داستان دختر جوانی است که از ۴ سالگی همراه با پدر خود به آمریکا رفته است و پس از ۲۰ سال درگیر حوادثی می‌شود.

گرشاسبی توضیح داد: برای ایفای نقش دختر فیلم چند گزینه وجود دارد اما قرار است از یک دختر آمریکایی برای ایفای این نقش دعوت به عمل آید.

این کارگردان سینما در پایان این گفتگو یادآور شد: در صورت حمایتهای لازم این فیلم را اوایل سال آینده کلید خواهم زد  و در اولین فرصت ممکن آن را به اکران عمومی درخواهیم آورد چرا که سالها است جشنواره فیلم فجر از مسیر اصلی خود خارج شده است.

برپایه این گزارش، فیلم های «اینجا شهری دیگریست»، «بانی چاو»، «او منفی»، «دره هزار فانوس»، «دریا برای تو» و ... در کارنامه کارگردانی احمد رضا گرشاسبی به ثبت رسیده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.