چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵

فیلمبرداری فیلم کوتاه «جایی بهتر» با موضوع مدافعین حرم به پایان رسید

نخستین جشنواره فیلم مدافعان حرم

سینماپرس: تصویر برداری فیلم کوتاه «جایی بهتر» با موضوع مدافعین حرم به کارگردانی محمد کاظمی در تهران به پایان رسید

به گزارش خبرنگار سینماپرس تصویر برداری فیلم کوتاه «جایی بهتر» با موضوع مدافعین حرم در تهران به پایان رسید. محمد کاظمی تبار کارگردان این فیلم ضمن تأیید این خبر افزود: فیلم در سه جلسه تصویر برداری شده است و اکنون مراحل فنی را پشت سر می گذارد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: زینب و سیاوش تازه به عقد هم در آمده اند و در حال آماده سازی برای برپایی مراسم عروسی شان هستند که زینب متوجه تصمیم سیاوش مبنی بر بر پیوستن به جمع مدافعان حرم می شود .

عوامل این فیلم کوتاه عبارتند از: تهیه کننده و کارگردان : محمد کاظم تبار، تصویر بردار : سیاوش مزروعی - دستیار تصویر بردار : محمود نوری -، صدابردار : مجید هاشمی پور - دستیار صدا مرتضی نجفلو، طراح صحنه و لباس : محمد علی علایی، مدیر تدارکات : رامین علی پور، تولید : محمد امین معینی، دستیار اول : فرشید ابوالحسنی، نویسنده گان : محمد کاظم تبار ، مهناز وحدتی، گریم : مهرناز توکلی، ، منشی صحنه : فرزاد بیات، عکاس : امیر اسکندری، بازیگران : باران حسن زاده  ، میلاد نظری ، حمل و نقل : میثم غلامی آهنگرانی

گفتنی است این فیلم به مدت زمان 6 دقیقه برای حضور در جشنواره فیلم مردمی عمار آماده می شود و قرار است اولین نمایش خود را در این جشنواره تجربه کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.