چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵

مخالفت ارشاد نصب پوسترهای «خشکسالی و دروغ» در سطح شهر

خشکسالی و دروغ

چشم سوم: پخش پارسیان در اقدامی روز گذشته در کلیه مناطق شهر پوستر فیلم سینمایی «خشکسالی و دروغ» را که در حال اکران است را روی دیوارها و معابر نصب کرد.

این اقدام در عین حال که حرکت تازه ای برای تبلیغات محسوب می شود و می تواند به روند فروش فیلم کمک کند اما از سوی ارشاد با مخالفت مواجه شده است تا بعد از ممنوعیت پخش تیزر در شبکه های ماهواره ای این دومین مخالفت این روزهای ارشاد به جهت تبلیغات برای فیلم های در حال اکران باشد.

براساس این گزارش، کلیه پوسترها به نحوی نصب شده است که قابل برداشتن است و همین امر موجب شده است تا مردم این پوسترها را به خانه ببرند.

گفتنی است، فیلم سینمایی «خشکسالی و دروغ» که در بخش خصوصی ساخته شده است، این روزها در سینماهای سطح کشور در حال اکران است و با استقبال مواجه شده است به طوری که روز گذشته اکثر سینما ها به سانس فوق العاده رسیدند.

محمدرضا گلزار، پگاه آهنگرانی، علی سرابی، آیدا کیخایی، مهدی محرابی، مارال بنی آدم، خاطره اسدی، مهدی حسینی نیا، سمانه اسماعیلی، نیما راد، فرشاد میرزایی، افشین اخلاقی، آیلین کیخایی، زهرا مصطفوی، ابوالقاسم کرامتی و صدف فانی از بازیگران این فیلم هستند.

ویسنده و بازیگردان : محمد یعقوبی، مدیر فیلمبرداری : مهدی جعفری ، تدوین : میثم مولایی، طراحی و ترکیب صدا: حسین ابوالصدق، طراح چهره پردازی : ایمان امیدواری ، طراح صحنه و لباس : جهانگیر میرزاجانی ، صدابردار: محمود خرسند ، مدیر تولید : میثم معراجی ، مدیر تدارکات : حسین فیض آبادی ، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز : علیرضا شمس شریفی ، دستیار دوم کارگردان : یوسف وجدان دوست ، منشی صحنه : زهرا تحقیقی ، عکاس : یوسف عبدالرضایی ، مساور رسانه ای : احسان ظلی پور .

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.