جمعه ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲

عضو هئیت داوران بخش مسابقه ایران جشنواره یاس:

آثار جشنواره «یاس» سرمایه آینده شبکه نمایش خانگی هستند

اکبر تحویلیان تهیه کننده در نشست سریال «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» به کارگردانی احمد معظمی

سینماپرس: عضو هئیت داوران بخش مسابقه ایران چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم ویدئویی یاس، داوری در شبکه نمایش خانگی را در جذب مخاطب موثر دانست و گفت: سعی کردیم قضاوت درستی در بخش مسابقه داشته باشیم.

به گزارش سینماپرس، اکبر تحویلیان با بیان اینکه ما در بخش داوری بخش مسابقه سعی کردیم قضاوت درستی درمورد فیلم ها داشته باشیم، اظهار داشت: داوری ها را در ایجاد مسیر درست فروش و جذب مخاطب می تواند تاثیر بسیار مثبت و مهمی داتشه باشد.
وی با تاکید بر اینکه آثاری که در جشنواره فیلم یاس مشاهده کردم از کیفیت بالایی برخوردار بودند، افزود: کیفیت آثاری که بخش مسابقه راه پیدا کردند از توقع من بالاتر بود.
عضو هئیت داوران بخش مسابقه ایران جشنواره یاس آثار ارائه شده به جشنواره را سرمایه و تجربه برای سال های آینده شبکه نمایش خانگی دانست و ابراز امیدواری کرد این شبکه بتواند در سال های آینده پربارتر شود.
تحویلیان در ادامه اهمیت تداوم جشنواره فیلم ویدئویی یاس را یک گام به جلو دانست و خاطرنشان کرد: از سال های بعد این جشنواره پیشرفت بهتری از نظر کیفی و کمی خواهد داشت.
وی خاطرنشان کرد: مردم از طریق جشنواره فیلم یاس با آثار موفق شبکه نمایش خانگی آشنا می شوند و فیلم ها و سریال های مورد سلیقه خود را برای دیدن انتخاب می کنند.
چهارمین جشنواره بین المللی فیلم یاس به دبیری مصطفی ابطحی از 22 تا 26 آذر در استان مازندران برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.