-
۱۴۰۲-۰۴-۱۵ ۱۴:۴۰
به نقل از روابط عمومی فارابی؛
ایرنا خبر ایسنا درباره تغییر مدیرعامل فارابی را رد کرد
سینماپرس: روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی هر گونه تغییر و تحول و جابجایی مدیریتی در این بنیاد را تکذیب کرد و گفت: سیدمهدی جوادی در دفتر کار حاضر است و جلسات کاری وی طبق برنامه در حال برگزاری است.
-
۱۴۰۲-۰۴-۱۵ ۱۴:۰۱
واکنش «معاون امور هنری وزیر ارشاد» به گلایهای «داریوش ارجمند»؛
سالاری: طبق روال معمول در سه ماهه ابتدای هر سال در بسیاری از نهادهای اجرایی مشکلاتی درخصوص کمکهای مالی وجود دارد که به مرور حل و فصل میشود
سینماپرس: معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از تأمین و پرداخت اعتبارات از طرف رئیس جمهور به مؤسسه هنرمندان پیشکسوت در سال جاری خبر داد.
-
۱۴۰۲-۰۴-۱۵ ۱۳:۴۷
وزیر ارشاد:
ایران از حدود دو قرن پیش با تهاجم فرهنگی غرب روبهرو است/دو تمدن تاریخی ایرانی و روسی باید بتوانند نقش مهمی در نظم نوین بینالمللی ایفا کنند
سینماپرس: وزیر فرهنگ گفت: ملتهای ایران و روسیه در شکلگیری نظم نوین بینالمللی بر پایه شکوفایی ارزشهای انسانی، آزادی بیان و پرهیز از سلطهپذیری نقش مهمی دارند.
-
۱۴۰۲-۰۴-۱۵ ۱۳:۳۶
مدیرعامل بنیاد ملی بازیهای رایانهای:
در کشور پرمخاطبترین بازی «آمیرزا» است/بازیهای ایرانی توانستند در کشورهای اروپایی و امریکایی منتشر شوند و مخاطبان خوبی را جذب کنند
سینماپرس: مدیرعامل بنیاد ملی بازیهای رایانهای گفت: الان پرمخاطبترین بازی در کشور آمیرزاست، که در فروشگاههای داخلی بیش از ۲۰ میلیون کاربر دارد.
-
۱۴۰۲-۰۴-۱۵ ۱۳:۲۹
اختتامیه بیستویکمین دوره جایزه «قلم زرین» برگزار شد؛
احمدوند: «جایزه قلم زرین» سعی داشت تا در سطح جهانی فعالیت کند
سینماپرس: معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر لزوم توجه انجمن قلم به توسعه مهارتهای نوشتن، گفت: در زمینه تولید متون نقض داریم و متون آموزش نوشتن اندک است.
-
۱۴۰۲-۰۴-۱۵ ۱۳:۲۳
در آستانه «غدیر ۱۴۰۲ هجری شمسی»؛
لزوم پیگیری الگوی «غدیر» در «دولت سیزدهم» به عنوان کارویژهی «انقلاب فرهنگی پیامبر اعظم»
سینماپرس: «غدیر» قوامبخش «انقلاب فرهنگی پیامبر اعظم» بود و به این جهت از ابعاد گوناگونی میتوان به آن توجه داشت؛ اما در این میان «غدیر» را میبایست مناسبترین پاسخ به آن کسانی قلمداد نمود که سعی کردند «اسلام» را از «مسائل اجتماعی» و از «مسائل سیاسی» برکنار بدارند و آن را منحصر کنند به «مسائل شخصی» و «مسائل خصوصیِ زندگی افراد» و در واقع «نگاه سکولار به اسلام» داشته باشند.