چهارشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۳

در گفتگو با سینماپرس عنوان شد

«زرین دست» به زودی برای فیلم جدید خود درخواست پروانه ساخت می‌دهد

محمد زرین دست

سینماپرس: محمد زرین دست کارگردان سینما صبح امروز از تغییر نام فیلم جدید خود با نام «دنیای دیوانه دیوانه» خبر داد و گفت: علاقه مندم بعد از صدور پروانه ساخت، فریبرز غرب نیا در فیلم جدیدم بازی کند.

وی در گفتگو با خبرنگار سینماپرس در مورد فعالیتهای اخیر خود اظهار داشت: من دو فیلم به نام های «آدم گرگی» و «خشم و اسلحه» را در آمریکا ساخته ام که به تازگی دوبله شده اند و قرار است به زودی به شبکه نمایش خانگی بیایند. 

کارگردان سرگیجه توضیح داد: «آدم گرگی» را برادرم علیرضا زرین دست فیلمبرداری کرد و که در مورد صد سال پیش و سرگذشت چاه های مسجد سلیمان بود.

زرین دست در ادامه افزود: در فیلم سینمایی «مشت و اسلحه» نیز علاوه برکارگردانی خودم بازی داشته ام.

کارگردان «قفس طلایی» در مورد پروژه های آتی خود نیز گفت: فیلمنامه ای به نام «پروانه ای در مشت» در ژانر وحشت را آماده دارم که نام فیلم را به «قوس و قزح» تغییر دادم اما این نام هم در نهایت به «دنیای دیوانه دیوانه» تغییر کرد و قرار است به زودی بعد از ویرایش نهایی فیلمنامه آن را به شورای پروانه ساخت ارسال کنم.

وی در مورد بازیگران این فیلم گفت: برای بازیگر این فیلم فریبرز عرب نیا را در نظر دارم اما قرار است پس از صدور پروانه ساخت با او برای بازی در این فیلم وارد مذاکره شوم.

زرین دست در ادامه در مورد فیلم سینمایی «دنیای دیوانه دیوانه» توضیح داد و گفت: این فیلم بر خلاف «قفس طلایی» پروژه سنگینی نیست و فیلمبرداری آن در تهران انجام می‌شود.

وی در پایان این گفتگو در مورد مدت زمان فیلمبرداری و لوکیشن ها اظهار داشت : ۴ هفته فیلمبرداری داریم و لوکیشن ها هم قصری در شمیران است.

برپایه این گزارش، محمد زرين دست متولد ۱۳۱۳ تبريز، فارغ التحصيل سينما از دانشگاه كاليفرنيا در لس آنجلس است. وی فعاليت هنری را با تئاتر آغاز كرد. او برادر عليرضا زرين دست (فيلمبردار) است.

۱۰ فیلم در کارنامه محمد زرین دست به ثبت رسیده است که از جمله آنها میتوان به : «قفس طلایی»، «سرگیجه»، «شهر آفتاب»، «فاتحین صحرا»، «از یاد رفته»، «شکوه قهرمان» و ... اشاره کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.