شنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۱

در گفتگو با سینماپرس

بهرام دهقانی: تدوین « رخ دیوانه» به اتمام رسید/ مونتاژ فیلم جدید بهرام توکلی با من خواهد بود

بهرام دهقانی

سینماپرس: بهرام دهقانی تدوینگر سینما در گفتگو با خبرنگار ما از اتمام تدوین «رخ دیوانه» خبر داد و گفت: قرار است فیلم جدید بهرام توکلی را تدوین کنم.

تدوینگر فیلم سینمایی «اینجا بدون من» در مورد کارهای آتی خود به خبرنگار سینماپرس گفت: قرار است بهرام توکلی فیلم جدید بسازد . هنوز نام این فیلم را نمی دانم اما طی مذاکرات صورت گرفته قرار است همزمان با فیلمبرداری تدوین این فیلم را انجام دهم.

وی در مورد کارهای آماده نمایش خود نیز گفت: فیلم سینمایی «دردسرهای شیرین» ساخته کمال تبریزی و «شیر تو شیر» ساخته ابراهیم فروزش را آماده نمایش دارم.

تدوینگر «تنهای تنهای تنها» در ادامه افزود: حجم پیشنهاداتی که در زمینه تدوین به من می شود ، زیاد است اما کیفیت کارها کمی پایین است به همین جهت خیلی از کارهای پیشنهادی  را قبول نمی کنم و دست به هر کاری هم نمی زنم.

برپایه این گزارش ، بهرام دهقانی، متولد ۱۳۳۳ در شيراز است. وی فارغ التحصيل رشته تدوين از دانشگاه کاليفرنيا در لس‌آنجلس آمريکا است.

 از جمله جوايز این تدوینگر قدی می سینما  می توان به : - برنده سيمرغ بلورين بهترين تدوين فيلم‌ها «آسمان زرد کم‌عمق» به کارگردانی بهرام توکلی و فيلم «استرداد» به کارگردانی علی غفاری  از سی و يکمين جشنواره فيلم فجر در بهمن سال ۱۳۹۱. - برنده سيمرغ بلورين بهترين تدوين فيلم سینمایی «قارچ سمی» به کارگردانی زنده یاد رسول ملاقلی پور - دوره ۲۰ جشنواره فيلم فجر (بخش مسابقه سينماي ايران) در سال ۱۳۸۰. - برنده تنديس زرين بهترين تدوين فيلم «مزرعه پدری» ساخته شادروان رسول ملاقلی پور - دوره ۸ جشن خانه سينما (بخش مسابقه) در سال ۱۳۸۳. - برنده جايزه استفاده خلاقانه از فناوری‌های نوين بهرام دهقانی برای تدوين فيلم سینمایی «پرسه در مه» ساخته بهرام توکلی سال ۱۳۸۵ در جشنواره مطبوعات سينمایی، اشاره كرد.

تا کنون ۶۷ فیلم سینمایی در کارنامه تدوین بهرام توکلی به ثبت رسیده است که از جمله آنها میتوان به «پل چوبی»، «گناهکاران»، «اینجا بدون من»، «سنگ اول» و ... اشاره کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.