شنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۰

حجت الله سیفی در گفتگو با سینما پرس:

بخش اول «بچه های جسور ۲» پانزده روز دیگر در چالوس کلید می خورد/ ادامه فیلمبرداری تابستان آینده انجام خواهد شد

حجت الله سیفی*

سینماپرس: حجت الله سیفی کارگردان سینما صبح امروز از کلید خوردن بخش اول «بچه های جسور ۲» تا ۱۵ روز آینده در چالوس خبر داد.

وی  در گفتگو با خبرنگار سینماپرس در مورد فعالیتهای خود اظهار داشت: در حال بازدید لوکیشن ها ، مراحل جاوه های ویژه بصری و پیدا کردن لباس های خاص برای فیلم سینمایی  «بچه های جسور ۲» هستم تا بتوانیم بخشی از این فیلم را تا قبل از شروع بارندگی های شمال  بسازیم. 

سیفی در ادامه توضیح داد:در نظر داریم ادامه کار را به  تابستان سال آینده موکول کرده و ادامه فیلمبرداری را در آن زمان انجام دهیم.

وی گفت: عجله و شتابی برای ساخت این فیلم ندارم که بخواهم آن را بدون در نظر گرفتن مفاهیم عمیق به جشنواره کودک امسال برسانم.

کارگدان «عروس کاغذی» گفت: قرار است ۸۰ درصد فیلم سینمایی «بچه های جسور۲» به صورت جلوه های ویژه بصری یا اصطلاحاً ویژوال افکت کار شود و مطمئنم این کار در سینمای ایران یک تجربه کم نظیر خواهد بود.

سیفی در ادامه در مورد مشارکت فارابی نیز گفت: قرار بود بنیاد سینمایی فارابی در این فیلم مشارکت داشته باشد و هم اکنون هم جلساتی متعددی با هم داریم  اما فعلاً خبری از مشارکت نیست و اگر با ما همکاری نداشته باشند با هزینه شخصی خود این فیلم را خواهم ساخت.

وی گفت: ۴۵ جلسه فیلمبرداری برای این فیلم در نظر داریم و لوکیشن های ما از شمال تا جزیره قشم است.

سیفی در پایان به موضوع این فیلم اشاره کرد و افزود: «بچه های جسور ۲» در ادامه قسمت اول است، در قسمت اول این داستان بحث دانایی را مطرح کرده بودیم و در قسمت دوم به بحث نیکوکاری خواهیم پرداخت.

وی در پایان در مورد آخرین اخبار از سریال «آرزوهای دوربرد» نیز توضیح داد: قرار بود سریال «آرزوهای دوربرد» با محوریت پدر موشکی ایران را نیز بسازیم ، ۸ ماه بر روی این پروژه به همراه بردار شهید تهرانی مقدم  تحقیقات انجام داده ایم که مادر ایشان بیمار شدند و تحقیقات ما کمی عقب افتاد. قرار بود بعد از اتمام «بچه های جسور ۲» ادامه تحقیقات را داشته باشیم که با فیلمنامه  ما در تلویزیون موافقت نشد و گروه دیگری ساخت این سریال را برعهده گرفته اند و موضوع همکاری با تلویزیون در این خصوص منتفی است.

بنابراین گزارش۱۰ فیلم سینمایی در کارنامه سینمایی حجت الله سیفی به ثبت رسیده است که از جمله آنان می توان به فیلم‌های «سهم من از زندگی»، «بوسه‌های مادر»، «به خاطر خواهرم»، «محکومین بهشت»، «عروس کاغذی»، «ماه عسل»، «خانه‌ای مثل شهر» و ... اشاره کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.