چهارشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۵

در گفتگو با سینماپرس عنوان شد

شاهمرادی: «وکیل مدافع» را به محض اتمام بازنویسی نهایی «ناصر هاشم زاده» کلید میزنم/ رضا عطاران؛ گزینه بازیگر اصلی

هشام زاده-شاهمرادی

سینماپرس: ماشاالله شاهمرادی زاده کارگردان و بازیگر سینما از بازنویسی نهایی فیلمنامه «وکیل مدافع» توسط سید ناصر هاشم زاده خبر داد و گفت برای بازی در این فیلم رضا عطاران را در نظر داریم.

وی  در گفتگو با خبرنگار سینماپرس در مورد فعالیتهای اخیر خود اظهار داشت: فیلمنامه «وکیل مدافع» تا کنون بین ده تا پانزده بار بازنویسی شده بود که اکنون سید ناصر هاشم زاده به عنوان سرپرست نویسندگان مشغول بازنویسی نهایی این فیلمنامه است و قرار است تا اواخر مهرماه نسخه نهایی این فیلم را تحویل ما بدهد. 

وی در ادامه افزود: به محض اینکه نسخه نهایی «وکیل مدافع» در اختیار ما قرار گیرد تولید این فیلم را به تهیه کنندگی حبیب الله کاسه ساز آغاز خواهیم کرد.

شاهمرادی زاده در مورد اینکه آیا «وکیل مدافع» به جشنواره فیلم فجر می رسد یا خیر؛ توضیح داد : من فیلم سینمایی «پنجشنبه آخر ماه» را ظرف ۱۵ روز جلوی دوربین برده ام  اما بعید می دانم که «وکیل مدافع» به سی و سومین جشنواره فیلم فجر برسد.

کارگردان «پنجشنبه آخر ماه » در ادامه در مورد لوکیشن ها و مدت زمان فیلمبرداری فیلم جدیدش نیز توضیح داد: بخشی از لوکیشن های ما در فومن از توابع شهر رشت است و بقیه فیلم در شهرک سینمایی دفاع مقدس فیلمبرداری خواهد شد. البته بخش جنگی این فیلم در کرج فیلمبرداری می شود و ۴۵ تا ۵۰ جلسه فیلمبرداری نیز برای این فیلم در نظر داریم.

شاهمرادی زاده در ادامه در مورد بازیگران این فیلم گفت: ابتدا در نظر داشتیم حمید فرخ نژاد نقش اصلی این فیلم را ایفا کند اما با صحبت های صورت گرفته برای بازیگر اصلی رضا عطاران را در نظر داریم و قرار است به زودی با او برای بازی در این فیلم وارد مذاکره شویم.

بازیگر سریال «معراجی ها» در ادامه در مورد ژانر فیلمش گفت: «وکیل مدافع» یک طنز اجتماعی با پس زمینه جنگ است و در این فیلم مشاهده خواهیم کرد که انسان همواره در معرض امتحان الهی قرار دارد.

وی در بخش دیگری از این گفتگو با فعالیت های بازیگری خود اشاره کرد و افزود: هم اکنون سریال «معراجی ها» به کارگردانی مسعود ده نمکی را در حال پخش دارم که بیشتر در فلاش بک ها حضور دارم و در سریال «ستاره شرق» هم به کارگردانی علی غفاری برای اولین بار در نقش یک راهزن بازی داشته ام که مراحل فیلمبرداری این فیلم تمام شده اما زمان پخش این سریال هنوز مشخص نیست.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.