دوشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۰

در گفتگو با سینماپرس عنوان شد

«حباب» به «ملمداس» تغییر نام داد/ افشاریان: به دنبال جذب سرمایه گذار هستیم

مهدی پاکدل وایمان افشاریان کارگردانان  فیلم سینمایی فردا

سینماپرس: ایمان افشاریان کارگردان سینما صبح امروز از اتمام نگارش و تغییر نام فیلم جدید خود از «حباب» به «ملمداس» خبر داد.«ملمداس» بر افسانه ها نام یک پری دریایی است.

وی در گفتگو با خبرنگار سینماپرس در مورد فعالیت های خود اظهار داشت: فیلمنامه ای با عنوان موقت «حباب» توسط بنده و مهدی پاکدل به نگارش درآمده  و قرار است در آینده نزدیک تولید این فیلم را آغاز کنیم.

افشاریان در ادامه افزود: در این فیلم به عنوان کارگردان حضور دارم و مهدی پاکدل نیز پس از اتمام بازی در سریال «کیمیا» به کارگردانی جواد افشار قرار است در این فیلم به ایفای نقش بپردازد.

کارگردان «فردا» ادامه داد: نام اولیه فیلم «حباب» نام داشت که به «ملمداس» تغییر پیدا کرد و در حال حاضر به دنبال پیدا کردن سرمایه گذار هستیم و امیدواریم پس از کسب مجوزهای لازم بتوانیم این فیلم را کلید بزنیم.

افشاریان با بیان اینکه «ملمداس» ملودرام اجتماعی است افزود: داستان این فیلم در جنوب کشور می گذرد و نسبت به فیلم سینمایی «فردا» تفاوت‌هایی دارد اما موضوع  وهم و جادویی که در فیلم اول بود را در فضای فیلم جدید هم در نظر گرفته‌ایم.

بنابراین گزارش، «ملمداس» داستان جوانی است که بعد از مدت‌ها به روستای خود باز می گردد و می‌بینید شرایط روستا خیلی نامساعد است و اتفاقات عجیب و غریبی در آنجا رخ داده است. او سعی می‌کند شرایط نامساعد خانواده خود را درست کند که در این راه...

وی با بیان اینکه هنوز عوامل دیگر و تهیه کننده «ملمداس» مشخص نشده است گفت: تلاش می کنیم تا این فیلم برای حضور در جشنواره سی و سوم فیلم فجر آماده شود.

بنابراین گزارش، فیلم سینمایی «فردا» اولین تجربه کارگردانی ایمان افشاریان و مهدی پاکدل بود که برای اولین بار در بخش نگاه نو سی و دومین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و قرار است طی چند ماه آینده با تغییراتی نسبت به نسخه به نمایش درآمده در سی و دومین جشنواره فیلم فجر به نمایش عمومی  دربیاید.

صادق صفایی، علی دهکردی، امیررضا دلاوری، مجید آقاکریمی، سوده شرحی، محمدرضا علیمردانی و با حضور علیرضا شجاع نوری و ستاره اسکندری از بازیگران فیلم سینمایی «فردا» به تهیه کنندگی حسین صابری هستند.

این فیلم داستان دختری را روایت می کند که علاقه به عکاسی دارد و همراه با مادرش راهی سفر عکاسی می شود که در این سفر اتفاقاتی برای او پیش می آید.

نویسنده، طراح و کارگردان: ایمان افشاریان، مهدی پاکدل/ مشاور کارگردان: پوران درخشنده/ مدیر فیلمبرداری: سینا کرمانی زاده/ صدابردار: علیرضا نوین نژاد/ طراح چهره پردازی: سودابه خسروی/ آهنگساز: بهزاد عبدی/ طراح لباس: سوده شرحی/ تدوین: معین شافعی/ صداگذار: احسان افشاریان/ دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: محمد شریفی/ طراح جلوه های بصری: امیررضا معتمدی/  بدلکار: علیرضا فتحی.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.